پوتین: پیوستن اوکراین به ناتو تهدید مستقیم برای امنیت روسیه است

© Sputnik / Mikhail Metzel / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: پیوستن اوکراین به ناتو تهدید مستقیم برای امنیت روسیه است
پوتین: پیوستن اوکراین به ناتو تهدید مستقیم برای امنیت روسیه است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2022
اشتراک
رئیس‌ جمهور روسیه، در سخنرانی یکشنبه شب گفت: آمریکا با حضورش در اوکراین، شمشیر را از پشت بسته است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس‌ جمهور روسیه، در سخنرانی خطاب به شهروندان فدراسیون روسیه، اظهار کرد: حضور ایالات متحده در اوکراین به این معنی است که آنها چاقو به سمت گلوی روسیه گرفته اند.
پوتین گفت: روسیه همه دلایلی برای این باور دارد که پیوستن اوکراین به ناتو و استقرار تسلیحات این اتحاد در این کشور یک موضوع قطعی است.
وی افزود: ناتو به طور کامل اعتراضات ما را نادیده می گیرد. به آنها آب تف انداختند و هر کاری که لازم بود انجام دادند و آنها هم می خواستند همین کار را بکنند. به قول معروف: سگ واق واق می کند، کاروان پیش می رود. اما ما با آن موافقت نکردیم.
رئیس جمهور روسیه تصریح کرد: آنها دوباره با تهدید به تحریم های جدید سعی در باج گیری از ما دارند. بهانه ای برای چنین حمله ای همیشه پیدا می شود یا به سادگی ساخته می شود. تنها یک هدف وجود دارد - مهار توسعه روسیه! غرب در پاسخ به ایده های مربوط به تضمین های امنیتی و عدم گسترش ناتو دوباره اعلام کرد که هر کشوری حق دارد به هر اتحادیه ای بپیوندد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала