مقام بحرینی: حضور موساد در بحرین دائمی است

CC BY-SA 4.0 / Wadiia / Manamaمقام بحرینی: حضور موساد در بحرین دائمی است
مقام بحرینی: حضور موساد در بحرین دائمی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2022
اشتراک
معاون وزیر خارجه بحرین تصریح کرد: موساد در بحرین به عنوان بخشی از همکاری امنیتی و اطلاعاتی دو طرف وجود دارد و این ادامه خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، رسانه های اسرائیلی به نقل از عبدالله بن احمد آل خلیفه معاون وزیر امور خارجه بحرین اعلام کردند که موساد در بحرین به عنوان بخشی از همکاری امنیتی و اطلاعاتی بحرین با اسرائیل، حضور دارد.
آل خلیفه این اظهارات را چند روز پس از سفر نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل به بحرین و دیدار وی با پادشاه و ولیعهد و همچنین چند هفته پس از سفر گانتس به بحرین و امضای توافقنامه همکاری امنیتی بین دو طرف بیان کرد.
درخواست بنت از بحرین برای پیوستن به ائتلاف ضد ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
درخواست بنت از بحرین برای پیوستن به ائتلاف ضد ایرانی
سایت خبری اسرائیلی والا اظهارات این مقام بحرینی را "استثنایی، علنی و مستقیم" توصیف کرد و گفت: صراحت تا این اندازه بسیار غیرعادی است.
آل خلیفه گفت: همکاری اطلاعاتی بین اسرائیل و بحرین وجود دارد. موساد در بحرین است و آنها در منطقه حضور دارند و اگر این همکاری امنیتی بین بحرین و اسرائیل امنیت و ثبات بیشتری را تامین کند، باید اتفاق بیفتد.
وی افزود: همکاری امنیتی و اطلاعاتی با اسرائیل بخشی از مشارکت ما است و این امر ادامه خواهد داشت.
در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ نمایندگان کشورهای عربی بحرین و امارات متحده عربی طی مراسمی در کاخ سفید٬‌ توافقنامه عادی‌ سازی روابط با اسرائیل را امضا کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала