ماتوینکو: غرب در تلاش است تا دو قوم برادر اسلاوی را مقابل یکدیگر قرار دهد

© Photo / Press service of the Federation Council ماتوینکو: غرب در تلاش است تا دو قوم برادر اسلاوی را مقابل یکدیگر قرار دهد
ماتوینکو: غرب در تلاش است تا دو قوم برادر اسلاوی را مقابل یکدیگر قرار دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2022
اشتراک
رئیس شورای فدراسیون روسیه، بیان کرد: بدترین چیز این است که غرب در تلاش است تا دو ملت اسلاو و برادر را رو در روی یکدیگر کند و ساکنان جمهوری خودخوانده دونباس و جمهوری خودخوانده لوهانسک گروگان این پروژه ضد روسی شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، والنتینا ماتوینکو رئیس شورای فدراسیون روسیه، روز دوشنبه در نشست شورای امنیت روسیه گفت که غرب در تلاش است تا دو ملت اسلاو و برادر را به ضد هم کند، ساکنان دونباس گروگان این پروژه ضد روسی شده اند.
این نماینده مجلس گفت: چقدر بیشتر می توان متقاعد کرد، توضیح داد، "باید تصمیم گرفت!"
اطلاعات روسیه: در بین جنگجویان استخدام شده غرب در دونباس گروه های تروریستی اسلامی نیز وجود دارند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2022
اطلاعات روسیه: در بین جنگجویان استخدام شده غرب در دونباس گروه های تروریستی اسلامی نیز وجود دارند
او همچنین معتقد است که اجرای توافقات مینسک در برنامه های مقامات اوکراین گنجانده نشده است - "آنها نمی خواهند این کار را انجام دهند."
این سناتور همچنین تاکید کرد که هیچ یک از تصمیماتی که در زمینه اجرای توافقات مینسک از جمله با مشارکت کشورهای ضامن اجرای توافقات مطرح شده بود، اجرایی نشد.
او خاطرنشان کرد: برای اوکراین دونباس - یک سرزمین است، اما برای روسیه - مردم است، حالا چه روس ها یا چه اوکراینی ها باشند مهم نیست.
این نماینده مجلس نسبت به موضع ضامنان اروپایی در اجرای توافقات مینسک ابراز حیرت کرد: به جای پیگیری حل و فصل اوضاع، دو تلاش برای تصرف مسلحانه قلمرو دونباس صورت گرفت، سازمان امنیت و همکاری اروپا کجاست؟ ضامنان کجا هستند؟
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала