شرایط سخت بازیگر نقش "فرح دیبا" تا رسیدن به گریم دلخواهش +ویدئو، عکس

© Fotolia / Peych_pاولین تماشای فیلم در سینما بعد از سالها ممنوعیت در عربستان
اولین تماشای فیلم در سینما بعد از سالها ممنوعیت در عربستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2022
اشتراک
۱۲ ساعت طول می‌کشید تا "فرح دیبا" شوم.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از مصاحبه ساغر عزیزی بازیگر نقش "فرح‌دیبا" در سریال "معمای شاه" منتشر شده است که تعاریف او از طولانی شدن زمان گریم وی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
این بازیگر توانمند در پاسخ به سوال مجری برنامه که پرسید چالش این نقش برای شما چگونه بوده است؟ گفت: "من تصورم بر این است که هر بازیگر نقش‌هایی که چالش بیشتری دارند را بیشتر دوست دارد. یکی از سختی‌های این نقش برای من این بود که من مجبور بودم ۱۲ ساعت برای پکیج فرح شدن صبر کنم و صبر خیلی خوبی را به من یاد داد که ۱۲ ساعت برای گریم لباس سربند و ... طول بکشد و تازه بعد از ۱۲ ساعت برای جلوی دوربین رفتن آماده شوم."
ساغر عزیزی در جواب به سوال دیگر مجری برنامه که آیا پس از ۱۲ ساعت توانی برای حاضر شدن جلو دوربین برای وی باقی می‌ماند، پاسخ داد: "این شرایط سخته اما وقتی عاشق کارت باشی بسیار جذابه، برای هر کسی نقش‌هایی مثل نقش ملکه و نقش‌هایی که خیلی فراز و فرود دارند خیلی جذابتد و برای من نیز جذاب بود."
همچنین ساغر عزیزی در ادامه گفت شاید یکی از دلایلی که فکر می‌کند هنر بازیگری معلم اوست به خاطر این بوده که یکی از درس‌ها که صبر بود را هنر بازیگری به او داده است.
در این میان بسیاری از کاربران، بازیگری را حرفه‌ای بسیار سخت می‌دانند و علاقه به آن را عامل تداوم و پیشرفت در آن معرفی می‌کنند در حالی‌که عده‌ای معتقدند برخی با سودای رسیدن به شهرت و مال اندوزی پا به عرصه بازیگری می‌گذارند. تعدادی از کاربران هم ایفای نقش این بازیگر را در فیلم "معمای شاه" بی‌نقص عنوان می‌کنند اما تعدادی دیگر از روی تعصب به ایفای نقش این بازیگر توهین می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала