اپلیکیشن دونالد ترامپ به زودی آغاز به کار می کند

© AP Photo / John Raouxادعای ترامپ: در انتخابات آمریکا تقلب شده است
ادعای ترامپ: در انتخابات آمریکا تقلب شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2022
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، شبکه اجتماعی جدید دونالد ترامپ با نام Truth Social ظاهرا قرار است فردا به‌طور رسمی روی اپ استور اپل منتشر شود.
روز سه‌شنبه، دونالد ترامپ جونیور توییتی منتشر کرد که به نظر می‌رسد تصویری از این اپلیکیشن با اولین پست رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این سرویس باشد. در پیام دونالد ترامپ نوشت: آماده باشید! به زودی رئیس جمهور محبوب خود را ملاقات خواهید کرد!
یکی از مسئولان ارشد Truth Social با نام مستعار "بیلی بی."، به‌تازگی به شماری از پرسش‌های کاربران آزمایشی این شبکه اجتماعی پاسخ داده است. او در پاسخ به کاربری که پرسیده بود اپ Truth Social چه زمانی به‌صورت عمومی منتشر می‌شود، گفت: "در حال حاضر زمان‌بندی انتشار در اپ استور اپل برای دوشنبه 21 فوریه تنظیم شده است."
این اپلیکیشن در اسکرین‌شاتی که "رویترز" از آن دیده، به نسخه 1.0 رسیده است، بنابراین احتمالا با نسخه پایداری از آن روبرو خواهیم بود. دو منبع آگاه می‌گویند Truth Social چهارشنبه هفته گذشته هنوز با نسخه 0.9 در دسترس بود.
ترامپ با انتشار این اپلیکیشن می‌تواند دوباره سکویی برای ابراز عقاید خود داشته باشد. او بیش از یکسال پیش به خاطر تاثیرگذاری در حمله معترضان به ساختمان کنگره آمریکا، دسترسی خود را به توییتر، فیسبوک و یوتیوب از دست داد. پسر بزرگ ترامپ چند روز پیش در توییتر خود تصویری از صفحه رسمی پدرش در Truth Social را به اشتراک گذاشت و نوشت: "آماده شوید! رئیس جمهور محبوبتان به زودی به ملاقات شما می‌آید!"
شرکت Trump Media & Technology Group (TMTG) که مالک Truth Social است، می‌خواهد به جمع شرکت‌هایی مثل Gettr یا Parler بپیوندد که خودشان را حامی آزادی بیان می‌دانند. با این حال، تاکنون هیچ‌کدام از این شرکت‌ها نتوانسته‌اند با استقبال مناسبی از سمت جریان اصلی مخاطبان روبرو شوند.
یک منبع آگاه می‌گوید "دیوید نونز"، رئیس TMTG دو روز پیش از کاربران این شبکه اجتماعی خواسته بود که افراد بیشتری را دنبال کنند، تصاویر و ویدیوهای بیشتری را به اشتراک بگذارند و تعامل بیشتری با کاربران داشته باشند. او همچنین از یک کشیش کاتولیک که در این شبکه اجتماعی ثبت نام کرده، خواسته بود تا از کشیش‌های بیشتری برای حضور در Truth Social دعوت کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала