امارات ممنوعیت پرواز پهپادها را تمدید کرد

© Photo / IRNAامارات ممنوعیت پرواز پهپادها را تمدید کرد
امارات ممنوعیت پرواز پهپادها را تمدید کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2022
اشتراک
وزارت کشور امارات از ممنوعیت پرواز برای هواپیماهای بدون سرنشین، تا اطلاع ثانوی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، وزارت کشور امارات عربی متحده امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که ممنوعیت پرواز پهپاد در این کشور همچنان به قوت خود باقی است. این نهاد اماراتی گفت که این تصمیم، با هماهنگی اداره کل سازمان هواپیمایی کشور بر اساس دستورالعمل صادره اتخاذ شده است.
در این بیانیه آمده است، طرفها و شرکتهایی که قراردادهای کاری یا پروژه های تجاری دارند که مبتنی بر فیلمبرداری با پهپاد است، باید به سازمان هواپیمایی مراجعه کرده و مجوزهای لازم را برای انجام کار در این مدت اتخاذ کند.
وزارت کشور امارات در پایان خاطر نشان کرد، هرکس که عملیات پرواز انجام دهد یا از دستورالعملهای صادره پیروی نکند، طبق ماده 176 قانون فدرال شماره 31 صادره در سال 2021 به شش ماه تا حداکثر پنج سال زندان و پرداخت جزای نقدی بیش از 100 هزار درهم محکوم خواهد شد.
وزارت کشور امارات دوم بهمن ماه گذشته، خبر ممنوعیت استفاده از پهپاد را اعلام کرد. این نهاد اماراتی مدی شد، اخیرا اقدامات اشتباهی از جمله پرواز پهپادها در مناطق جغرافیایی صورت گرفته است که مجوز لازم را نداشته است و کسی حق ندارد در این مناطق، پهپاد یا هواپیما به پرواز درآورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала