کرملین می‌گوید اعلام "تاریخ حمله روسیه" ممکن است پایان بدی داشته باشد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر کرملین می‌گوید اعلام "تاریخ حمله روسیه" ممکن است پایان بدی داشته باشد
کرملین می‌گوید اعلام تاریخ حمله روسیه ممکن است پایان بدی داشته باشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2022
اشتراک
پسکوف: روسیه هرگز ابتدا به کسی حمله نکرده است و حتی نمی خواهد کلمه "جنگ" را به زبان بیاورد.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در برنامه "مسکو. کرملین. پوتین" در شبکه "روسیه 1" گفت: تکرار روزانه اعلام "تاریخ حمله روسیه" به اوکراین می تواند مضر باشد.
وی افزود: "بله، می دانید، نظریه های مختلفی وجود دارد. و من برای مثال توجیهی را از حوزه تئوری توطئه شنیدم. اما بسیار منطقی، بی عیب و نقص ساخته شده بود. ببینید، اوکراینی وجود دارد که تمامیت ارضی خود را در نتیجه یک کودتای مسلحانه از دست داد. و اوکراین، در اسناد مفهومی که استفاده از زور در بازگرداندن سرزمین های از دست رفته مجاز می داند. در همین حال هم می بینیم که ناتو، آمریکا، بریتانیا هواپیماهای باری مملو از سلاح، مهمات و غیره را به صورت ممتد می فرستند و در عین حال سقف دیپلماتیک و سیاسی را فراهم می کنند".
پسکوف گفت: روسیه هرگز ابتدا به کسی حمله نکرده است و حتی نمی خواهد کلمه "جنگ" را به زبان بیاورد، زیرا از این همه درگیری جان سالم به در برده است.
وی در مصاحبه با برنامه "مسکو، کرملین، پوتین" تاکید کرد: یادآوری می کنیم که روسیه در طول تاریخ خود هرگز به کسی حمله نکرده است و روسیه که از این همه جنگ جان سالم به در برده است آخرین کشور اروپا است که حتی می خواهد کلمه "جنگ" را به زبان بیاورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала