جان باختن ۲۴۲ بیمار کووید۱۹ در ایران

© AFP 2023 / Atta Kenareجان باختن ۲۴۲ بیمار کووید۱۹ در ایران
جان باختن ۲۴۲ بیمار کووید۱۹ در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2022
اشتراک
از سی ام بهمن ماه ۱۳۹۸ تا کنون ایران نیز مانند دیگر کشور های جهان درگیر ویروس کرونا بوده و نوروز ۱۴۰۱ سومین نوروزی خواهد بود که ایرانیان آن را همانند سال های گذشته جشن نمی گیرند.
پزشکان و محققان سلامت بر این باورند که پیک ششم کرونا با سویه جدید امیکرون در ایران تقریباً آغاز شده و هر چه زودتر بتوان از این پیک عبور کرد میتوان نوید نوروزی عادی تر را به مردم داد.
با توجه به شیوع جدی سویه میکرون در ایران کماکان فعالیت مدارس و دانشگاه ها به ستادهای استانی کرونا سپرده شده و تصمیمی برای تعطیلی سراسری مراکز اجتماع اتخاذ نشده.
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک در تهران مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد:
تا کنون ۶۲ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۶۷۸ نفر دُز اول، ۵۵ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۶۹۷ نفر دُز دوم و ۲۲ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۶۷۹ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۳۹ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۵۴ دُز رسید.
На выставке Улица Дальнего Востока в рамках V Восточного экономического форума во Владивостоке - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2022
ورزش پس از تزریق واکسن موجب افزایش پادتن می‌شود +عکس، ویدئو
در شبانه روز گذشته ۳۱۹ هزار و ۳۹۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
از دیروز تا امروز ۱ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶ هزار و ۹۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۳۱۵ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۴۵۲ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۵ هزار و ۴۰ نفر رسید.
خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۴۸۹ هزار و ۹۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
۴ هزار و ۵۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۴۶ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۲۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر ۳۳۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۴۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала