تست استحکام سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا+ویدیو

© AFP 2023 / Josh Edelsonرئیس کل سامسونگ درگذشت
رئیس کل سامسونگ درگذشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2022
اشتراک
سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا در تست استحکام رد شد.
به گزارش اسپوتنیک، یک بلاگر با نام مستعار PBKreviews گوشی هوشمند پرچمدار جدید سامسونگ را از نظر دوام آزمایش کرد. این ویدیو در کانال یوتیوب این شخص موجود است.
وی برای نشان دادن استحکام گوشی در تماس سخت با سطوح مختلف، ویدئویی را ضبط کرد. این بلاگر گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را چندین بار از ارتفاعات مختلف به زمین انداخت و نشان داد که این گوشی چه آسیبهایی دیده است. بلاگر با نارضایتی متوجه شد که این گوشی هوشمند پس از به زمین خوردن از ارتفاع یک و نیم متری، شیشه محافظ یکی از لنزهای دوربین آن ترک خورده است.
سپس این بلاگر بارها این گوشی هوشمند را از ارتفاع قد انسان روی یک سطح سخت انداخت و دوام آن را آزمایش کرد. وی متوجه شد که خراش ها و صدمات تقریباً بلافاصله روی قاب گوشی ظاهر می شوند. پس از پرتاب گوشی هوشمند توسط بلاگر از ارتفاع زیاد، صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا ترک خورد در حالی که عملکرد صفحه نمایش حفظ شد. بلاگر به این نتیجه رسید که دستگاه در تست استحکام شکست خورده است.
در خاتمه وی خاطرنشان کرد که گوشی رده بالا سامسونگ نیاز به رسیدگی دقیق دارد و توصیه کرد که دارندگان گوشی های هوشمند از محافظ نمایشگر استفاده کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала