سرنوشت نامعلوم خرس‌های قرمز چند میلیونی روز ولنتاین +عکس

© Sputnik / Soheil GhanbarzadehДень Святого Валентина в Тегеране
День Святого Валентина в Тегеране - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2022
اشتراک
عروسک‌های ریز و درشت روز عشاق در سایت‌های خرید و فروش ایران جولان می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، از پیش از روز ولنتاین افراد بسیاری از گروه‌های سنی مختلف در ایران اقدام به تدارک دیدن و مراجعه برای خرید خرس‌های هدیه‌ای روز ولنتاین که از نظر خودشان مختص این روز هستند مشغول می‌شوند. اما در بسیاری از موارد غالبا پس از برگزاری این جشن در میان دو فردی که اظهار عشق به یکدیگر می‌کنند افراد اقدام به فروش این خرس‌‌های هدیه می‌کنند که هر یک با دلایل و بهانه‌های مختلف از جمله در "خانه جا نداریم" یا "نمی‌توانیم این خرس گنده را در خانه نگهداریم" آن‌ها را برای فروش در سایت‌های خرید و فروش به فروش می‌گذارند و یا برای فروش به فروشگاه‌های مختلف در سطح شهر می‌برند که بسیاری از فروشندگان به دلیل دست دوم بودن از خرید آنها امتناع می‌کنند و برخی به دلیل ارزان بودن قیمت این خرس‌های میلیونی آنها را خریداری می‌کنند.
یک فروشنده عروسک‌ در این رابطه می‌گوید: "اغلب متقاضیان فروش خرس ولنتاین دختران و پسران زیر ۲۵ سال هستند، قیمت خرس‌های بزرگ ۲ متری بسته به جنس پولیش آنها، از ۲ میلیون تا ۶ میلیون تومان و خرس‌های کوچک ۲۲ سانتی‌متری از ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۲ هزار تومان به فروش می‌روند."
بسیاری از کاربران با اظهار تاسف و کنایه عنوان می‌کنند اینجاست که می‌گویند عشق شعور می‌خواهد و نه کادو، و گویا ارزش عشق‌های این روزها در ایران به مانند ریال بی‌ارزش این کشور است که از نمونه‌های عشق واقعی در میان جوانان امروزی کمتر به چشم می‌خورد. کاربران عنوان می‌کنند چرا برخی چنین هدیه‌هایی به یکدیگر می‌دهند که در نهایت آن را به فروش بگذارند و پس از مدتی با شخص دیگری وارد رابطه شوند و دوباره همان ماجرا و هدیه خرس قرمز روز ولنتاین را تدارک ببیند. این کاربران معتقدند نوجوانان و جوانانی که این رفتار را پیش گرفته و تنها به امسال و سال گذشته نیز ختم نمی‌شود حتی روز عشق و روز عاشقان واقعی را هم زیر سوال می‌برند.
کاربرانی از این عروسک‌ها و خرس‌های قرمز ولنتاین با عنوان نهایت علاقه و تعهد و تفاهم عشق‌های این دوره زمانه همین تزئینات می‌تواند باشد. این دسته از کاربران امیدوارند در این زمینه درر این فرهنگ‌سازی شوند و به جای هزینه‌های پوچ این چنینی افراد کمی به فکر رشد خود و کمک به نیازمندان اطراف خود آن هم در چنین شرایط سخت اقتصادی بکنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала