رانندگی با بوگاتی برای میلیونر اهل چک در آلمان گران تمام شد +ویدئو

© AP Photo / Christophe EnaПрезентация модели Bugatti Divo на открытии международного автосалона "Mondial de l'Automobile" в Париже
Презентация модели Bugatti Divo на открытии международного автосалона Mondial de l'Automobile в Париже - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2022
اشتراک
راننده میلیونر به دوسال زندان و پرداخت جریمه سنگین محکوم شد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی منتشر شده از سرعت بالای خودروی بوگاتی در اتوبان‌های آلمان، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. دادستان آلمانی کار تحقیق بر روی پرونده تخلف یک میلیونر اهل جمهوری چک را به دلیل رانندگی با سرعت بیش از ۴۱۷ کیلومتر بر ساعت در یکی از بزرگراه‌های این کشور آغاز کردند. ردیم پاسر که از فروش املاک ثروت کلانی دست یافته است جولای سال گذشته در بزرگراه A2 میان برلین و هانوفر هنگام رانندگی با سرعتی بسیار بالا از خود فیلم گرفته بود. آقای پاسر، فیلم رانندگی‌اش را اوایل سال جاری در یوتیوب منتشر کرد و همین مسئله آغاز اتفاقات تلخ برای او شد. هرچند رانندگی در آلمان محدودیت سرعت ندارند اما در صورت تشخیص پلیس مبنی بر خطر آفرین بودن نحوه‌ی رانندگی با سرعت غیرمعقول در بزرگراه‌های شلوغ با راننده برخورد قانونی می‌شود.
پرونده این میلیونر ۵۸ ساله پس از انتشار فیلم بلافاصله به درخواست پلیس به جریان افتاد و او تحت پیگرد قانونی قرار گرفت. پارسر به سرعت غیرمجاز، بی‌توجهی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بدون رعایت احتیاط و مراقبت‌های لازم برای رسیدن به حداکثر سرعت متهم شده است که در صورت دستگیر شدن میلیونر چک، وی به دو سال زندان و پرداخت جریمه سنگین محکوم خواهد شد.
بسیاری از کاربران از دیدن چنین صحنه‌ای هیجان زده شدند و عنوان می‌کنند اگر این اتفاق در ایران رخ داده بود تمام پلیس‌ها از تعقیب آن منصرف می‌شدند چراکه برای خوشان بیش از راننده‌ی متواری خطرآفرین بود. برخی از کاربران هم از لذت میلیونر بودن و خرج کردن پول صحبت می‌کنند و اما تعدادی از کاربران که راننده با سرعت بالا علاقه‌ی فراوانی دارند به گنجایش بالای باک بنزین بالای این خودرو اشاره می‌کنند و سرعت آن را مثال زدنی عنوان می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала