خطرات میوه‌های خشک برای سلامتی چه هستند؟

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Торговец в магазине восточных сладостей в центре Джидды
Торговец в магазине восточных сладостей в центре Джидды - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2022
اشتراک
همه انسان‌ها در مناطق مختلف جهان امکان مصرف مرتب میوه تازه را ندارند و به همین دلیل روش‌های جایگزین برای استفاده از میوه به وجود آمده است.
به گزارش اسپوتنیک، روش‌های جایگزین مصرف میوه تازه برای افرادی که امکان دسترسی مرتب به آن را ندارند، عبارتند از: کمپوت کردن، انجماد و خشک کردن.
اما مشکل اینجاست که کمپوت میوه‌ها بیشتر خواص و ویتامین‌های مفید خود را از دست می دهند، میوه‌های منجمد همیشه نمی‌توانند برای مدت طولانی ذخیره شوند اما خشک کردن میوه به عنوان یک روش عمومی مناسب باقی می‌ماند.
میوه‌های خشک با مدت زمان نگهداری و حفظ مجموعه‌ای از مواد مفید و مغذی متمایز هستند. اما حداقل سه نکته وجود دارد که باید هنگام خوردن میوه‌های خشک در نظر گرفته شود، چرا که این امر می‌تواند برای سلامتی خطرناک باشد.
معرفی چهار مورد از مفید ترین میوه های خشک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2021
معرفی چهار مورد از مفید ترین میوه های خشک
قبل از هر چیز باید به یاد داشته باشید که در هنگام از بین بردن رطوبت در این محصولات، با وجود کاهش حجم و جرم میوه، تمام کالری ها باقی می مانند. به عنوان مثال، در هنگام خوردن ۱۰۰ گرم انبه خشک، فرد حدود ۱۰ کالری - مانند ۱٫۵ کیلوگرم تازه- دریافت خواهد کرد.
دوم اینکه به میوه‌های خشک ارائه شده در فروشگاه‌ها ممکن است روغن، نمک، شکر و مواد نگهدارنده اضافه شده باشد.
و نکته سوم این است که با مصرف منظم میوه های خشک، لازم است سطح آب بدن حفظ شود، چرا که ۳۵٪ از میزان مورد نیاز روزانه یک فرد از غذا دریافت می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала