مقامات زندانی در سوئیس تصمیم گرفتند از داوطلبان برای آزمایش زندان استفاده کند

© AP Photo / Chris Carlsonمقامات زندانی در سوئیس تصمیم گرفتند از داوطلبان برای آزمایش زندان استفاده کند
مقامات زندانی در سوئیس تصمیم گرفتند از داوطلبان برای آزمایش زندان استفاده کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
اشتراک
فراخوان یک زندان در سوئیس برای داوطلبانی که بخواهند سه شب را در سلول بگذرانند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از یورونیوز، مقامات زندان غرب زوریخ می گویند نزدیک به 700 نفر تا کنون برای انجام این کار داوطلب شده اند، این در حالی است که این زندان تنها 241 جای خالی دارد.
مدیر مجموعه به داوطلبان هشدار داده که تصور نکنند این تجربه شباهتی به "اردوی تابستانی" خواهد داشت. قرار است داوطلبان بین 24 تا 27 مارس در این زندان به سر ببرند.
مارک ایرمن، مدیر مجموعه بازداشتگاه، گفت: "ایده اصلی این است که مطمئن شویم زندگی روزانه می تواند در این سلول‌ها انجام شود و نگهبانان نیز با نحوه کار و استفاده از تجهیزات زندان آشنا شوند."
تمام وسائل الکترونیکی نظیر تلفن‌های همراه از داوطلبان گرفته خواهد شد، هرچند تفتیش بدنی برای ورود به زندان اختیاری خواهد بود. همچنین در مدت بازداشت به لطف دکمه تماسی که در سلول‌ زندانیان قرار داده شده است، آن ها می توانند "در هر زمان" با سرپرستان تماس بگیرند. داوطلبان زندانی همین‌طور در صورت تمایل می توانند هر موقع بخواهند محل را ترک کنند. مقامات زندان گفته اند شرکت‌کنندگان باید قبل از پذیرش در مجموعه، برگه سوءپیشینه خود را ارائه کنند. زندان جدید قرار است در ماه آوریل 2022 افتتاح شود.
زندانیان این منطقه قبلا از شرایط زندان شکایت کرده بودند و مسئولان نیز پاسخ دادند و زندان جدیدی ساختند. برای ناامید نشدن مجرمان محکوم، دولت شروع به تشکیل یک گروه متمرکز از داوطلبان برای آزمایش غرب زوریخ کرد. با این حال، متقاضیان بسیار زیادی اعلام آمادگی کردند و تعداد آنها سه برابر ظرفیت زندان بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала