مد جدید، شلوار مردانه با جیب‌های شیشه‌ای +عکس

© Sputnik / Valeriy Shustov /  مراجعه به بانک تصاویر Московские стиляги танцуют твист, 1980 год
Московские стиляги танцуют твист, 1980 год  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
اشتراک
برش جدید شلوار مردانه با جیب‌های شیشه‌ای و بدنما با انتقادات طنزگونه‌ی کاربران در فضای مجازی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در برخی از صفحات در برنامه‌ی اینستاگرام تصاویری از نمونه‌ی جدید شلوار مردانه و در واقع جوان پسند منتشر شده است که واکنش‌های مختلف کاربران را به دنبال داشته است. این تصویر از یک شلوار جین است که در قسمت پشت آن دو قسمت بزرگ به عنوان جیب‌های پشت شلوار برش خورده و با لایه‌های شیشه‌ای و نمایان دوخت خورده است که بسیاری از کاربران با خنده و کنایه ازآن، این شلوار با نام شلوار جدید باسن نما یاد می‌کنند و عنوان می‌کنند احتمالا برای راهنما زدن به این شکل طراحی شده است.
بسیاری از کاربران نیز ضمن ابراز تاسف از تغییر و تنزل سلیقه‌ی نوجوان و جوانان امروزی، عنوان می‌کنند بیشتر این افراد الگوی درست و مناسبی ندارند و حتی ممکن است به صورت ناخواسته به سمت این استایل‌ها کشیده شوند و بایستی برای کمک به جوانان و نوجوانان جامعه‌ی ایرانی تدابیری اندیشیده شود و بهتر است به حال خود رها نشوند که به این شکل آینده‌ی نگران‌کننده‌ای در انتظار آنها و جامعه خواهد بود.
کاربرانی هم عنوان می‌کنند یکی از دلایل تغییر سبک زندگی و استایل این نوجوانان برنامه‌های فضای مجازی است که به شکل اشتباه مورد استفاده قرار می‌گیرد و زمینه‌ساز ایجاد مشکلات زیادی میان این نوجوانان و خانواده‌های آنها شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала