محدودیت کرونایی جدید برای تئاترهای ایران + جزئیات

© Photo / IRNAتئاتر
تئاتر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
اشتراک
مدیرکل هنرهای نمایشی ایران اعلام کرد طبق تصمیم گرفته شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شرایط کنونی کرونایی، محدودیت استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی برای سالن‌های تئاتر اعمال می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، شیوع سویه جدید ویروس کرونا باعث شد تا چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با محدودیت استفاده از ظرفیت ۳۰ درصدی سالن‌های نمایشی، میزبان اجراهای صحنه‌ای جشنواره باشد. با توجه به اینکه روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن این دوره از جشنواره هم به پایان رسید و با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان و همچنین فوتی‌های کرونایی محدودیت جدیدی برای اجرای عمومی آثار تئاتری اتخاذ شده است.
کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2022
بحران کرونا در تهران دوباره سر بلند کرد
قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی درباره وضعیت محدودیت‌های جدید کرونایی برای سالن‌های تئاتر گفت: طبق تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شده که سالن‌های تئاتر با محدودیت ظرفیت ۵۰ درصدی میزبان اجراهای نمایشی باشند.
وی تأکید کرد: این تصمیم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته شده و در صورت اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم جدیدی در خصوص محدودیت‌هایی جدید اتخاذ کند، آن تصمیم اجرا خواهد شد.
مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان سخنان خود عنوان کرد: فعلاً محدودیت در نظر گرفته شده در شرایط کرونایی فعلی استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی سالن‌ها است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала