حضور اسطوره باشگاه یوونتوس با خانواده‌اش و رقص آنها در جشن تولد ایرانی +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Vincenzo PintoБолельщицы Италии болеют за свою команду, наблюдая на огромном экране в официальной фан-зоне на площади Пьяцца-дель-Пополо
Болельщицы Италии болеют за свою команду, наблюдая на огромном экране в официальной фан-зоне на площади Пьяцца-дель-Пополо - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
اشتراک
ویدئویی از رقص آلساندرو دل‌پیرو با موزیک ایرانی مورد توجه کاربران ایرانی و فوتبال دوستان در صفحات اجتماعی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، کاربران ایرانی با انتشار تصاویر و ویدئوهایی از حضور افراد مشهور غیرایرانی که در همنشینی با ایرانیان، استایل و سبک آنها را برداشته‌اند و حتی با موزیک‌های ایرانی می‌رقصند به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند و عنوان می‌کنند در همه‌ی جای این دنیا ایرانی‌ها پخش شده‌اند و هر جا که یک ایرانی است اطرافیان و دوستان او را باید دید که با اصطلاحات و برخی از رفتارهای ایرانیان آشنا هستند.
جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند پس از تغییر استایل ایکر کاسیاس و عکس یادگاری‌‌اش در کنار جمعی از ایرانیان و رقصیدنش در کنسرت اندی و با موزیک این خواننده دوست داشتنی در لاس‌وگاس، اکنون ویدئوهایی از الکس دل‌پیرو، بازیکن فوتبال بازنشسته ایتالیایی منتشر می‌شود که او و خانواده‌اش را در جمعی با موزیک تولد ایرانی نشان می‌دهد که با این موزیک می‌رقصند و پایکوبی می‌کنند.
کاربرانی هم به جشن تولد سال گذشته‌ی این فرد موفق اشاره می‌کنند که چقدر ساده در کنار خانواده‌اش و دقیقا برعکس جشن تولدهای شلوغ ایرانیان و با تدارک‌های آنچنانی برگزار شد. این کاربران از علاقه‌ی خود به این شخصیت صحبت می‌کنند و عنوان می‌کنند این فرد علاوه بر اینکه فوتبالیست موفقی است می‌تواند بازیگر خوبی نیز باشد چراکه بسیاری از حرکات و رفتارهای او را دوست دارند و می‌پسندند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала