پکن: ورود مذاکرات وین به مرحله نهایی

© Photo / IRNAنشست کمیسیون مشترک برجام در وین
نشست کمیسیون مشترک برجام در وین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2022
اشتراک
نماینده چین در مذاکرات وین بیان داشت که رایزنی ها به مرحله نهایی وارد شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه سی.جی.تی.ان، وانگ کان، نماینده چین در سازمان های بین المللی در وین درباره روند مذاکرات ایران و سایر طرف های برجام برای بازگشت آمریکا به این توافق اطلاع داد: تمامی مذاکره‌کنندگان موافق هستند که ما به مرحله نهایی رسیده‌ایم، به ویژه پس از آن‌که همکاران ایرانی ما بسته نهایی خود را پیشنهاد داده‌اند.
وی افزود که ایران به طور رسمی بازخوردهای مکتوب خود را درباره بسته پیشنهادی برای بحث توسط تمامی طرف‌ها ارائه کند.
Постпред РФ при международных организациях в Вене Михаил Ульянов - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2022
گزارش توئیتری نماینده روسیه از رایزنی‌های برجامی در وین
منابع نزدیک به هیات مذاکره کننده ایران اعلام کردند که نشست‌ها و جلسات برگزار شده در هفته گذشته تا کنون در فضایی "رو به جلو" و "سازنده" برگزار شده و در مورد موضوعات باقی‌مانده بحث‌هایی جدی صورت گرفته است.
به نظر می آید با حضور نمایندگان بانک مرکزی ایران و وزارت نفت در وین و نیز شرکت مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه کشورمان در مذاکرات در روزهای گذشته و آتی به رفع اختلافات به طور کامل نزدیک تر می شویم. حضور نمایندگانی از وزارت نفت و بانک مرکزی ایران در مذاکرات با هدف انجام بررسی‌های دقیق‌تر و رایزنی‌های فنی انجام می شود.
در روزهای گذشته کارگروه‌های رفع تحریم، ترتیبات اجرایی و اقدامات هسته‌ای با حضور کارشناسان ایران و گروه ۱+۴ در هتل کوبورگ وین برگزار شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала