هشدار مقام انتظامی ایران درباره موتور سواری زنان

© Sputnik / Mazyar Asadiهشدار مقام انتظامی ایران درباره موتور سواری زنان
هشدار مقام انتظامی ایران درباره موتور سواری زنان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2022
اشتراک
فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان داشت چون تاکنون برای بانوان گواهی نامه ای برای موتورسواری صادر نشده است با زنان موتور سوار برخورد خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: گلایه مردم از تخلفات بعضی از موتورسیکلت سواران زیاد شده بود و متأسفانه ما شاهد آن هستیم که رفتار این افراد سبب بروز یکسری از تصادفات و حوادث جبران ناپذیر برای خودشان یا دیگر شهروندان شده است.
در همین راستا بنا شد تا طرح برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران و در واقع انضباط بخشی به تردد این افراد اجرا شود و همان طور که گفتم این طرح از روز 30 بهمن ماه در 100 نقطه از شهر تهران اجرا می شود.
رحیمی درباره برخورد با موتورسواری بانوان گفت: موضوع دیگری که پلیس با آن برخورد می کند رانندگی افراد فاقد گواهی نامه است. کسی که گواهی نامه نداشته باشد اجازه ندارد وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت را ندارد. در این میان با توجه به اینکه برای بانوان نیز تاکنون گواهی نامه ای صادر نشده با این تخلف نیز به عنوان رانندگی بدون گواهی نامه برخورد خواهد شد.
وی در رابطه با اینکه چه برخوردی با این تخلفات انجام خواهد شد، گفت: این موتورسیکلت ها حداقل 12 ساعت توقیف خواهند شد. البته فعلا برنامه ای برای انتقال آن ها به پارکینگ نخواهیم داشت و این توقیف ساعتی خواهد بود. در پایان نیز راکبان وسایل نقلیه باید تعهد بدهند که دیگر این جرایم را تکرار نکرده و علاوه بر آن جرایم رانندگی معوق خود را نیز در مدتی معلوم پرداخت کنند.
رحیمی اضافه کرد: البته اگر پس از 12 ساعت صاحب موتورسیکلتی نسبت به ترخیص آن اقدام نکند طبیعی است که به پارکینگ منتقل خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала