جنجال بیلبردهای تبلیغاتی اپلیکیشن همسریابی در برخی نقاط تهران +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ازدواج
ازدواج  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2022
اشتراک
بر روی یکی از بنرهای شهر تهران نوشته شده "ما پارتی بازی کردیم عروسو راضی کردیم"
به گزارش اسپوتنیک، وجود بنرهای تبلیغاتی اپلیکیشن همسریابی با نوشتن جملاتی مانند"ما پارتی بازی کردیم عروسو راضی کردیم"، در تهران با واکنش‌های انتقادی و تند کاربران فضای مجازی همراه شده است.
دولت ایران در ادامه اهداف تعیین شده در راستای افزایش جمعیت، به تبلیغات همسریابی روی آورده است. در برخی نقاط تهران بنرهای تبلیغ اپلیکیشن همسریابی نصب شده است. در توضیحات قابلیت‌های این اپلیکیشن نوشته شده است که اپلیکیشن همسریابی با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند زوج‌های مناسب را برای یکدیگر پیدا کند و این موضوع مورد بحث کاربران شده است.
بسیاری از کاربران با اشاره به مسأله گرانی و تورم ازدواج خود را محال می‌دانند و برخی از آ‌ن‌ها با دهن کجی به دولت این اپلیکیشن را مسخره عنوان می‌کنند و بر این باورند ازدواج امری خودجوش و انسانی‌ است. و انتخاب همسر با اپلیکیشن را مانند چت کردن در شبکه‌های اجتماعی می‌دانند.
تعدادی از کاربران بر این عقیده‌اند با تبلیغ بی‌رویه برای ازدواج ارزش و بزرگی آن عمل زیر سوال می‌رود و از چشم همه خواهد افتاد. جمعی از کاربران تنهایی و بعضی ازدواج سفید را ترجیح می‌دهند و بیان می‌کنند وقتی آرایش و امنیت در جامعه ما وجود ندارد ازدواج کردن معنایی ندارد و همان بهتر جامعه حسرت زده فرزندآوری نداشته باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала