بازگشت محصولات کشاورزی ایران از روسیه

© Photo / IRNAبازگشت محصولات کشاورزی ایران از روسیه
بازگشت محصولات کشاورزی ایران از روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2022
اشتراک
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به عودت دادن بخشی از محصولات کشاورزی هرمزگان توسط روسیه بیان کرد: قویاً اعلام می‌ کنم که محصولات کشاورزی صادر شده به روسیه هیچ مشکلی نداشته است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسین دماوندی‌ نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی ایران، اظهار داشت: ما پیشکسوتان سازمان جهاد کشاورزی را رها نخواهیم کرد چرا که این افراد از جمله رئیس سابق جهاد کشاورزی هرمزگان ذی‌ قیمت هستند و در عرصه‌ های دیگری حتماً از این افراد استفاده می‌ کنیم.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به جریان بازگشت محصولات کشاورزی استان هرمزگان به روسیه بیان کرد: هرگز محصولات ما دچار مشکل نبود بلکه کشورهایی مانند روسیه یک‌ سری اطلاعاتی از ما می‌خواستند که ما دیر ارسال کردیم و آن اتفاق افتاد و من قویاً رد می‌ کنم؛ محصولات کشاورزی ما هیچ مشکلی نداشت.
صنایع دستی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2022
گزارش و تحلیل
روسیه، اولویت صادرات صنایع دستی ایران
وی ادامه داد: امروز هم مراسم تودیع و معارفه داریم و واقعیت عرصه مدیریت مثل یک مسیری است که ایستگاه به ایستگاه است، مدیران سوار و پیاده می‌شوند، در قاموس ما جهادگران کار و تلاش برای مردم نهادینه شده است و چه در جهاد سازندگی سابق و چه جهاد کشاورزی، خدمت بی‌منت انجام می‌شود.
دماوندی‌ نژاد تأکید کرد: اگر بتوانیم توسعه کامل را در امور زیرساختی انجام دهیم بخش‌های دیگر کشاورزی نیز از آن بهره خواهند برد و مدیرکل جدید، این حوزه را مدنظر خود قرار دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала