آلمان تهدید جنگ در اروپا را ارزیابی کرد

© AP Photo / Majdi Mohammedاشتاین مایر پوتین را خطاب قرار داد
اشتاین مایر پوتین را خطاب قرار داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2022
اشتراک
اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان، تهدید جنگ را در اروپا ارزیابی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فرانک والتر اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان که روز یکشنبه بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد، گفت که در اروپا "تهدید جنگ" وجود دارد و خواستار جستجوی مشترک برای یافتن راه هایی برای تضمین صلح در این قاره شد.
اشتاین مایر بلافاصله پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور روسیه در سخنانی در مجمع فدرال گفت: روسیه و ما در وضعیت تهدید درگیری نظامی، جنگ در اروپای شرقی قرار دارند و روسیه مسئولیت آن را بر عهده دارد.
وی افزود: "فقدان جنگ در قاره ما به امری عادی تبدیل شده است. محافظت از دوستان، صلح با همسایگان، 30 سال پس از اتحاد - چه نعمتی برای کشور ما. اما در این روزها آموختیم آنچه را که باید می دانستیم - صلح چیزی بدیهی نیست. "ما باید روی آن کار کنیم، در گفت و گو، و در صورت لزوم - با کمک وضوح، خویشتن داری، قاطعیت، همه اینها در حال حاضر مورد نیاز است. وضوح شامل موارد زیر است. در مورد دلایل عدم اتحاد بین فزاینده بحث های زیادی وجود دارد.
اعلام شرط به رسمیت شناختن مقامات جدید در افغانستان از سوی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2022
روسیه: برای کاهش تنش حول اوکراین، ناتو باید از پذیرش کی‌یف خودداری کند
رئیس جمهور علیه انتقاد از دموکراسی غربی صحبت کرد. دموکراسی ما قوی است زیرا توسط شهروندانش رهبری می شود... دموکراسی ها همه یکسان نیستند، اما در یک چیز به لحاظ داخلی مرتبط هستند: ما به دنبال رویارویی با جهان خارج نیستیم، ما خواهان یک همسایگی صلح آمیز، احترام متقابل، این هستیم. اشتاین مایر گفت: یک سیگنال واحد از واشنگتن، پاریس و برلین است.
وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد که اظهارات غرب در مورد "تجاوز روسیه" و امکان کمک به کی یف در دفاع از خود در برابر آن مضحک و خطرناک است. دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفت که روسیه نیروهای خود را در قلمرو خود و بنا به صلاحدید خود منتقل می‌کند. به گفته وی، این هیچ کسی را تهدید نمی کند و نباید کسی را نگران کند.
فرانک والتر اشتاین مایر امروز 13 فوریه برای دومین دوره پنج ساله مجدداً به عنوان رئیس جمهور آلمان فدرال انتخاب شد. اشتاین مایر با اکثریت مطلق مجلس فدرال آلمان مجدداً انتخاب شد. او از سال 2017 رئیس جمهور آلمان بوده و پیش از آن وزیر امور خارجه و معاون صدراعظم آلمان بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала