کل کل دو کارگردان ایرانی در نشست مطبوعاتی جشنواره فیلم فجر +ویدئو

© Flickr / m4tikسی ‌و ‌هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر در سال 1399 برگزار نمی‌شود
سی ‌و ‌هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر در سال 1399 برگزار نمی‌شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2022
اشتراک
مهران مدیری با صراحت بیان کرد: " مسعود کیمیایی نمی‌خواست در نشست مطبوعاتی حضور یابد."
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از اتفاقات حواشی جشنواره فیلم فجر در فضای مجازی منتشر شده است که افشاگری و جسارت مهران مدیری، کارگردان تلویزیون ایران در مقابل پنهان‌کاری کلامی علی اوجی در مورد غیبت مسعود کیمیایی، کارگردان پیشکسوت ایرانی سوژه مورد بحث در میان کاربران فضای مجازی شده است. در قسمت‌هایی از این ویدئو علی اوجی بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده ایرانی با صحبت‌هایی درباره عمل جراحی پای مسعود کیمیایی و دلایل دروغین به عدم حضور وی در کنفرانس جشنواره پرداخت اما در ادامه مهران مدیری با جسارت تمام، پرده از صحبت‌های علی اوجی برداشت و بیان کره که جای آقای کیمیایی خالی‌ است و عمل جراحی پا بهانه بود، زیرا ایشان دلشان نمی‌خواست در اینجا حضور داشته باشند که حرکت وی با تشویق حضار همراه شده است.
علی اوجی در ادامه صحبت‌هایش گفت: "بنا بر صحبت‌های مسعود کیمیایی در رسانه‌های خبری، ایشان به عنوان کارگردانی که با ۸۰ سال سن و ۵۵ سال سابقه کارگردانی حق دارند که بخواهند در جشنواره مورد داوری قرار نگیرند."
و اما کارگردان و مجری محبوب مردمی در ادامه توضیح داد: "علت برگزاری این نشست بدون مسعود کیمیایی این است که عدم حضور وی در این نشست شدیداً احساس شود تا اعتراض ایشان به چشم همه حضار دیده شود."
بسیاری از کاربران درباره صحبت‌های رد و بدل شده بین مهران مدیری، علی اوجی و حضار در سالن از مسعود کیمیایی کارگردان ایرانی حمایت کردند. تعدادی از آن‌ها مسعود کیمیایی را با نام مسعود خان کیمیایی عنوان می‌کنند و در مقابل برخی از کاربران به عینک مهران مدیری واکنش نشان می‌دهند. عده‌ای بیان کردند احتمال دارد مهران مدیری عمل جراحی چشم انجام داده باشد و به دلیل مراقبت‌های بعد از عمل مجبور به زدن عینک شده است. اما جمعی از کاربران بر این باورند دعوای بین علی اوجی و مهران مدیری فقط برای بیشتر دیده شدن آن‌ها صورت گرفته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала