پخش برنج دولتی درب منزل در ایران +عکس

© Fotolia / Dancarبرنج
برنج - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2022
اشتراک
برنج ایرانی ۳۳ هزار تومان و خارجی بین ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان پخش خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر پخش برنج دولتی درب منزل با قیمت پایین در فضای مجازی مجازی منتشر شده که واکنش و انتقاد کاربران را در پی داشته است. در این رابطه سخنگوی دولت خبر داد: "پخش دولتی برنج ایرانی با قیمت ۴۲ هزارتومان و برنج خارجی بین ۱۲ تا ۲۰هزار و ۵۰۰ تومان درب منزل تحویل داده خواهد شد."
سخنگوی دولت درباره علت افزایش قیمت برنج در توئیتی نوشت: "قیمت برنج در اثر خشکسالی افزایش یافته و علاوه بر آن سوداگری نیز افزایش را غیرمنطقی کرده است. دولت برای مقابله با این وضعیت در بازار و سامانه بازرگام نوعی برنج ایرانی را کیلویی ۴۲ هزار تومان و خارجی ۱۲ تا ۲۰هزار و ۵۰۰ تومان با تحویل درب منزل در دسترس همه مردم عزیز قرار داده است."
بسیاری از کاربران با عصبانیت نسبت به حرکت مسئولین دولتی ایران واکنش نشان می‌دهند و دولت را به اجرای سیاست‌های غلط مانند فروش محصولات درجه ۱ کشاورزی به کشورهای همسایه که نیاز روزانه مردم است متهم می‌کنند. اما بعضی می‌گویند این اقدامات به دلیل نبود بودجه برای شروع سال جدید ایرانی‌ها صورت می‌گیرد. برخی از کاربران نیز بیان می‌کنند با صورت خوش قیمت‌ها افزایش پیدا کرد و حالا با جیره‌بندی همان محصولات را به مردم می‌فروشند. عده‌ای بر این باورند ایران در مسیر رسیدن به سیستم حکومتی کره شمالی افتاده است. تعدادی از کاربران نیز با ابراز نگرانی از گران شدن تدریجی همه اقلام واکنش نشان دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала