رئیسی: امیدی به وین و نیویورک نداریم

CC BY 4.0 / IRNA / رئیسی: امیدی به وین و نیویورک نداریم
رئیسی: امیدی به وین و نیویورک نداریم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2022
اشتراک
ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران گفت، هرگز امیدی به وین و نیویورک نداریم؛ نگاه به غرب کشور را نامتوازن کرده، باید به همه کشور ها به ویژه همسایگان نگاه ویژه داشته باشیم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، ابراهیم رئیسی در مراسم ویژه 22 بهمن اظهار داشت: " روابط‌مان در سیاست خارجه متوازن است. نگاه به غرب کشور را نامتوازن کرده است. باید به همه کشورها به ویژه همسایگان نگاه ویژه داشته باشیم. اما امیدمان به خدا و مردم است و هرگز امیدی به وین و نیویورک نداریم. ما به آینده بسیار امیدوار هستیم. این امیدواری در شعار نیست و هر روز که می‌گذرد امیدوارتر می‌شویم. به رهبری نیز گفتم من ظرفیت‌ها، نیروهای مصمم جوان و فرهیختگان را که می‌بینم به آینده امیدوارتر می‌شوم. آینده بسیار روشن و امیدوارکننده است."
مردی با نوشته  تا آخر ایستاده ایم در راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت 41 مین سال پیروزی انقلاب اسلامی در تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2020
چندرسانه ای
راهپیمایی 22 بهمن در تهران

اوایل ژانویه مذاکرات احیای برجام در وین از سر گرفته شد. هشتمین دور مذاکرات وین هم اکنون در حال برگزاری است. پیشتر میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین گفته بود: "مرحله کنونی (مذاکرات) را می توان مرحله نهایی نامید. راه بسیار طولانی در حال حاضر طی شده است. پیش نویس سند نهایی تهیه شده است و چندین نکته وجود دارد که نیاز به توضیح بیشتر دارد، اما پیش نویس روی میز است."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала