https://spnfa.ir/20220211/جاسوس-ترین-شبکه-های-اجتماعی-معرفی-شدند-10096168.html
"جاسوس ترین" شبکه های اجتماعی معرفی شدند
"جاسوس ترین" شبکه های اجتماعی معرفی شدند
اسپوتنیک ایران
بر اساس مطالعه شرکت بازاریابی URL Genius، یوتیوب و تیک تاک اطلاعات شخصی کاربران را بیش از هر شبکه اجتماعی دیگری ردیابی می کنند. 11.02.2022, اسپوتنیک ایران
2022-02-11T08:45+0330
2022-02-11T08:45+0330
2022-02-11T08:45+0330
جهان
https://cdn1.img.spnfa.ir/img/470/17/4701793_43:0:1876:1031_1920x0_80_0_0_0fb646b1ee067afe17264b76406c290f.jpg
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه سی ان بی سی، در این مطالعه از عملکرد App Activity Recording (ضبط فعالیت برنامه) موجود در گجتهای اپل برای محاسبه تعداد دامنههای مختلف استفاده از فعالیت کاربر در 10 برنامه مختلف رسانههای اجتماعی استفاده شد. این آزمایش در یوتیوب، تیک تاک، توییتر، تلگرام، لینکدین، اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ چت، مسنجر و واتساپ اجرا شد.گفته می شود یوتیوب دادههای شخصی را برای اهداف خود مانند ردیابی تاریخچه جستجو یا موقعیت مکانی به منظور ارائه تبلیغات هدفمند جمعآوری میکند.تیک تاک بیشتر اطلاعاتی را که جمعآوری میکند با ردیابهای شخص ثالث به اشتراک میگذارد و بنابراین نمیتوان گفت دقیقاً چگونه از این دادهها در آینده استفاده میشود.
https://spnfa.ir/20220114/یک-ویدیوی-یوتیوب-برای-اولین-بار-در-تاریخ-بیش-از-10-میلیارد-بازدید--داشته-است--فیلم--9811337.html
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
2022
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
خبرها
fa_FA
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
https://cdn1.img.spnfa.ir/img/470/17/4701793_272:0:1647:1031_1920x0_80_0_0_2e38e6dada30f5917daa1cb2ceafaa17.jpgاسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
جهان
"جاسوس ترین" شبکه های اجتماعی معرفی شدند
بر اساس مطالعه شرکت بازاریابی URL Genius، یوتیوب و تیک تاک اطلاعات شخصی کاربران را بیش از هر شبکه اجتماعی دیگری ردیابی می کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه سی ان بی سی، در این مطالعه از عملکرد App Activity Recording (ضبط فعالیت برنامه) موجود در گجتهای اپل برای محاسبه تعداد دامنههای مختلف استفاده از فعالیت کاربر در 10 برنامه مختلف رسانههای اجتماعی استفاده شد. این آزمایش در یوتیوب، تیک تاک، توییتر، تلگرام، لینکدین، اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ چت، مسنجر و واتساپ اجرا شد.
گفته می شود
یوتیوب دادههای شخصی را برای اهداف خود مانند ردیابی تاریخچه جستجو یا موقعیت مکانی به منظور ارائه تبلیغات هدفمند جمعآوری میکند.
تیک تاک بیشتر اطلاعاتی را که جمعآوری میکند با ردیابهای شخص ثالث به اشتراک میگذارد و بنابراین نمیتوان گفت دقیقاً چگونه از این دادهها در آینده استفاده میشود.