پنج نوشیدنی که برای از بین بردن چربی های شکم مفیدند

© Flickr / kukkurovacaچای سبز
چای سبز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2022
اشتراک
متخصصان تغذیه پنج نوشیدنی را برای از بین بردن چربی های شکم نام بردند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس مقاله پورتال آمریکایی Eat This, Not That، نوشیدنی های سالمی وجود دارند که منجر به افزایش وزن نمی شوند، بلکه برعکس به خلاص شدن از شر چربی های احشایی کمک می کنند.
سوزان باورمن، مدیر آموزش و تغذیه در سراسر جهان در Herbalife Nutrition توضیح داد، نوشیدنی های شیرین باعث افزایش سطح قند خون می شوند که منجر به اضافه وزن می شود.
او ادامه داد: "در عین حال، هیچ نوشیدنی وجود ندارد که برعکس، سطح قند خون را کاهش دهد و به کاهش وزن کمک کند.
در همان زمان ، او نوشیدنی های بدون کالری را به عنوان کمک کننده در مبارزه با چربی احشایی نام برد - آنها به شما امکان می دهند مصرف کلی آنها را کاهش دهید که منجر به کاهش وزن و کاهش چربی می شود. این متخصص به آنها چای شیرین نشده، قهوه و نوشابه رژیمی را نسبت داد - یکی که در آن قند وجود ندارد. در همان زمان، دکتر توصیه کرد که در نظر بگیرید که با چه نوشیدنی هایی با شیرین کننده های مصنوعی مصرف می شود.
پول شام یک میلیون پوندی برای مشتری یک رستوران هندی در بریتانیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2022
با تغییر رژیم غذایی ۱۰ سال بیشتر زندگی کنید
او تاکید کرد: اگر سیب زمینی سرخ کرده حاوی مقدار زیادی چربی اشباع شده بخورید، این عامل بر وزن شما تأثیر می گذارد و نه نوشابه رژیمی نیست.
دومین لیست چای سبز است. حاوی کافئین و کاتچین است - مواد فعال بیولوژیکی با منشاء گیاهی.
راشل دیکمن، متخصص تغذیه گفت: "این دو جزء ضروری به فرآیند فشرده‌تر اکسیداسیون چربی و در نتیجه سوزاندن کمک می‌کنند.
در عین حال ، او از او خواست تا حد امکان سعی نکنید چای سبز بنوشید - این تضمین نمی کند که چربی "به طور جادویی" از بین می رود ، اما هنوز هم این نوشیدنی کار خود را انجام می دهد. بعدی در لیست چای سیاه شیرین نشده است. سرشار از فلاونوئیدهای طبیعی است، موادی که به کاهش چربی احشایی کمک می کنند. نوشیدنی چهارم قهوه است. به دلیل داشتن کافئین اشتها را سرکوب می کند و همچنین باعث آزاد شدن گرما در بدن می شود که باعث افزایش مصرف کالری می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала