لاوروف دیدار با وزیر خارجه انگلیس را به گفتگوی ناشنوا و لال تشبیه کرد

© Sputnik / Press-service of Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر توضیحات لاوروف درباره توسعه همکاری های نظامی بین روسیه و چین
توضیحات لاوروف درباره توسعه همکاری های نظامی بین روسیه و چین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2022
اشتراک
وزیر امور خارجه روسیه دیدار با تراس، وزیر امور خارجه بریتانیا را به گفتگو بین یک لال و یک ناشنوا تشبیه کرد
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه پس از گفتگو با لیز تراس، همتای بریتانیایی خود گفت که از پیشرفت گفت وگو ناامید شده است.
وزیر امور خارجه روسیه در یک نشست خبری گفت: گفتگوی لال با ناشنوا برای ما کارساز است، به نظر می رسد گوش می کنیم اما نمی شنویم.
به گفته وی طرف روس بارها از جمله این بار، توضیحات مفصلی در مورد موضع خود ارائه کرده و دلایلی را ذکر کرده است که بی‌اساس بودن ترس‌های ناشی از "تهاجم" به اوکراین را نشان می‌دهد.
لاوروف گفت: احساس کردم همکاران ما یا با این توضیحات دقیق آشنا نیستند و یا به کلی نادیده می گیرند.
واکنش مقام روسی به اتهام آمریکا به روسیه و ایران در رابطه با واکسن کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2022
واکنش روسیه به اظهارات وزیر خارجه اوکراین درباره توافق مینسک
وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت که روسیه قصد تهدید هیچ کشوری را ندارد، بیانیه ها را نگاه کنید، هرگز و هیچ کجا تهدیدی نبوده، (بلکه) ما را تهدید می کنند.
لاوروف خاطرنشان کرد که غرب از مقامات فعلی اوکراین برای برهم زدن تعادل روسیه استفاده می کند، در حالی که سرنوشت شهروندان این کشور برای شرکای آن چندان نگران کننده نیست.
وی ادامه داد: رئیس‌جمهور زلنسکی وحشت نکنید، اما ظاهراً همکاران غربی ما به رئیس‌جمهور زلنسکی فقط به عنوان ابزاری برای خارج کردن روسیه از تعادل نیاز دارند و هیچ‌کس اهمیتی نمی‌دهد که او در آنجا به چه فکر می‌کند و عواقب منفی این همه هیستری برای اوکراین، اقتصاد اوکراین، بودجه اوکراین، چگونه سرمایه گذاری ها از اوکراین به خاطر این همه هق هق و زاری فرار می کنند چیست؟
وی افزود: اظهارات درباره تلاش کرملین برای به قدرت رساندن یک دولت دست نشانده در کی یف مشابه اتهامات ترزا می، نخست وزیر اسبق بریتانیا علیه روسیه در مسمومیت اسکریپال است که با عبارت "به احتمال زیاد" همراه شد. "به احتمال زیاد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала