ساخت کشتی جدیدی در روسیه که هم ناو و هم زیردریایی است

© Photo / Rubin Design Bureauساخت کشتی جدیدی در روسیه که هم ناو و هم زیردریایی است
ساخت کشتی جدیدی در روسیه که هم ناو و هم زیردریایی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2022
اشتراک
دفتر مرکزی طراحی تجهیزات دریایی "روبین" در روسیه نسخه جدیدی از ناو روسی قادر به رفتن به زیر آب به نام "استراژ" را ارائه کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سرویس مطبوعاتی دفتر مرکزی طراحی تجهیزات دریایی "روبین"، این کشتی گشتی که ترکیبی از مزایای زیردریایی ها و شناورهای سطحی در خود تلفیق کرده، اژدر افکن ها و پرتابگر های موشک را دریافت کرده است.
ناو جدید کشتی یک توپ خودکار کالیبر کوچک، دو پرتابگر برای موشک های هدایت شونده و چهار اژدر افکن با کالیبر 324 میلی متر دریافت کرد. سرویس مطبوعاتی روبین اعلام کرد: "این تجهیزات، استراژ را حتی برای کشتی‌های سطحی بسیار بزرگ‌تر به دشمنی خطرناک تبدیل می‌کند".
ساخت شناور بدون سرنشین دارای خودکفایی منحصر به فرد برای نیروی دریایی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.08.2021
ساخت شناور بدون سرنشین دارای خودکفایی منحصر به فرد برای نیروی دریایی روسیه
در این گزارش آمده است که طول نسخه جدید استراژ 72 متر و وزن تن 1300 تن خواهد بود که باعث افزایش پایداری و قابلیت رادارگریزی آن می شود. همچنین "استراژ" ارتقا یافته یک آنتن هیدروآکوستیک دریافت کرد که باعث بهبود شرایط کاری آنتن و کاهش مقاومت آن در برابر حرکت می شود.
افزایش قدرت پیشران به کشتی اجازه می دهد تا به سرعت 21 گره دریایی برسد. استراژ دو آشیانه برای قرار دادن قایق‌ها، پهپادها و سلاح‌های تیم‌های بازرسی دریافت کرد. این کشتی امکان می دهد تا متخلفان با استفاده از ایستگاه رادار و آنتن های سونار جستجو شوند. این به "استراژ" اجازه می دهد تا به طور مخفیانه به هدف خود نزدیک شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала