پیشنهادهای مکرون به پوتین که با ناتو هماهنگ نشده بود، مشخص شدند

© Press Service of the President of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهادهای مکرون به پوتین که با ناتو هماهنگ نشده بود، مشخص شدند
پیشنهادهای مکرون به پوتین که با ناتو هماهنگ نشده بود، مشخص شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2022
اشتراک
دیلی میل: مکرون پیشنهادهایی را به پوتین ارائه کرد که پیش از آن با ناتو هماهنگ نشده بود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در دیدار با همتای روسی خود، ولادیمیر پوتین، چندین پیشنهاد را به وی ارائه کرد که با سایر شرکای پاریس موافقت نشده بود.
رئیس جمهور فرانسه در تلاش است تا خود را به عنوان یک صلح‌ساز در مسائل کاهش تنش در اروپای شرقی، به‌ویژه اوکراین، نشان دهد، در گفتگو با رئیس‌جمهور روسیه ابتکارات متعددی را اعلام کرد. او پیشنهاد کرد که یک وضعیت بی‌طرف برای اوکراین تضمین شود و بدین ترتیب امکان پیوستن این کشور به ناتو منتفی شود.
در عین حال، پیشنهادات ماکرون پیشتر از سوی متحدان پاریس در ائتلاف آتلانتیک شمالی، از جمله بریتانیا، تأیید نشده بود. به گفته منابع این نشریه در دولت بریتانیا، رئیس جمهور فرانسه قبل از مذاکره با پوتین حتی سعی نکرد با شرکای ناتو مشورت کند که عملا همه توافقات ممکن را بی معنا می کند.
گفت و گوهای رهبران دو کشور در روز 7 فوریه در کرملین برگزار شد و بیش از پنج ساعت به طول انجامید. در نتیجه پوتین گفت که دیدار با ماکرون به صورت کاری برگزار شد، این دیدار معنادار و مفید بود. رئیس دولت همچنین تصریح کرد که با رئیس جمهور فرانسه در مورد مسائل عدم گسترش ناتو و اوضاع پیرامون اوکراین گفتگو کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала