پخش حاشیه‌ساز ترانه تتلو در امامزاده و پاسخ اوقاف به آن +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / امیر تتلو خواننده رپ ایرانی
 امیر تتلو خواننده رپ ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2022
اشتراک
دانش آموزان برای برگزاری جشن به سالن امامزاده منتقل شدند.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئو حضور تعدادی از دانش آموزان در امام زاده‌ای که یکی از ترانه‌های خواننده ایرانی با نام متسعار تتلو در حال پخش شدن است و اوقاف با آهنگ همراهی می‌کنند سوژه داغ خبری کاربران فضای مجازی شده است.
تعدادی از دانش آموزان مدرسه دخترانه با حضور در یک امامزاده که آهنگ تتلو پخش می‌شد همراهی کردند که این اتفاق با سر و صدای زیادی در فضای مجازی همراه شده است. اداره اوقاف اصفهان درباره این ویدئو توضیح داده که در پی انتشار فیلمی از همخوانی دانش‌آموزان دختر در یکی از امامزاده‌های اصفهان مشخص شده است که مدرسه دخترانه همجوار امامزاده به دلیل محدودیت فضا تقاضای برگزاری جشن در سالن مجاور امامزاده را کرده است که با پافشاری یکی از اعضای هیئت امنا این درخواست ممکن شد اما به دلیل برودت هوای سالن دانش آموزان را به حرم اصلی امامزاده منتقل کردند که البته مدیر مدرسه مذکور مکررا بابت این اتفاق عذرخواهی کرده است.
این مقام دولتی افزود: "مسئولیت اجرای این جشن به طور کامل با مدرسه دخترانه بوده است و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان هیچ دخل و تصرفی در محتوای برنامه‌های آن نداشتند و امامزاده نیز فقط میزبان این جشن بوده است. با این حال اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با افراد خاطی در این زمینه که با سهل‌انگاری موجبات مراعات نکردن حرمت امامزاده شدند با هدف جلوگیری از تکرار این اتفاق برخورد قانونی خواهد شد."
بسیاری از کاربران با خنده نسبت به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند و با لحن طنزآمیز بیان کردند روح امامزاده شاد شده است. تعدادی دیگر نیز می‌گویند اگر موضوع درس بود هیچ‌ کدام از دانش آموزان گوش نمی‌کردند. برخی دیگر نیز به حرکات موزون دانش‌آموزان واکنش مثبت نشان می‌دهند، اما در این میان تعدادی از کاربران معتقدند حضور دختران دانش‌آموز زیر سوال بردن جایگاه معنوی امامزادهاست و واکنش‌های تندی نشان می‌دهند. جمعی از کاربران هم این حرکت را ابتذال فرهنگی بیان می‌کنند و خواستار برخورد با عاملان این اقدام هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала