Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

خطیب‌زاده: آمریکا نمی‌تواند هزینه تصمیمات غلط خود را از جیب ملت ایران بپردازد

مقامات آمریکایی باید بدانند که هزینه تصمیمات مخرب و غلطشان ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ را از جیب ملت ایران نمی‌توانند بپردازد، آنها باید اعتماد ملت ایران را کسب کنند.
مقامات آمریکایی باید بدانند که هزینه تصمیمات مخرب و غلطشان ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ را از جیب ملت ایران نمی‌توانند بپردازد، آنها باید اعتماد ملت ایران را کسب کنند. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اظهار داشت که آمریکا نمی‌تواند هزینه تصمیمات مخرب و غلط خود را از جیب ملت ایران بپردازد.
به گزارش اسپوتنیک، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران بیان داشت: روشن عرض می‌کنم که مقامات آمریکا باید بدانند که هزینه تصمیمات مخرب و غلط شان از جمله در خروج غیرقانونی از برجام و نقض تعهداتشان در برجام و ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ را نمی‌توانند از جیب ملت ایران بپردازند. خطیب‌زاده افزود: باید اعتماد ملت ایران را کسب کنند و از مسیری که رفتند در عمل برگردند. برخی اظهارات که حاکی از این است که حاضر نیستند هزینه تصمیمات غلط و زحمات فراوانی که برای جامعه بین‌المللی با این تصمیمات نابخردانه گرفتند، این برداشت وجود دارد ک هنوز آمادگی ندارند بپذیرند هنوز مانع بزرگی است. منتظر می‌مانیم در وین این تغییر رفتار را به صورت عملی ببینیم.
این دیپلمات ارشد ایران خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها در حوزه برجام بی عملی‌های مفصل و مکرر داشتند، تنها راه این است که به اعتراف خودشان با دقت عمل کنند و از این بی عملی مطلق نسبت به تحر‌یم‌های غیرقانونی و فراسرزمینی آمریکا عبور کنند و یک بار نشان دهند که هم اراده دارند و هم توانایی دارند که به تعهداتشان عمل کنند و کنشگران قابل اتکایی در نظام بین‌الملل هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала