حکایت دیدار دو خواهر که هرگز همدیگر را ندیده بودند

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر زنی پس از دیدن پستی در یک شبکه اجتماعی از وجود خواهر بزرگترش با خبر شد + عکس
زنی پس از  دیدن پستی در یک  شبکه اجتماعی از  وجود خواهر بزرگترش با خبر شد + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2022
اشتراک
یک زن انگلیسی که سالها در فاصله 15 دقیقه ای از خواهر ناتنی اش زندگی می کرد اما از وجود او بی خبر بود، بالاخره با خواهرش دیدار کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه مترو، این زن با دیدن پستی در یک شبکه اجتماعی از وجود خواهر بزرگترش مطلع شد. حکایت دیدار این دو خواهر توسط نشریه مترو منتشر شده است.
خانم جین بارو 67 ساله تعریف کرد که پدرش جیم هریس از ازدواج اول خود یک دختر دیگر نیز داشت. خواهران ناتنی هرگز ملاقات نکردند و پدر آنها به دلیل اینکه همسرش او را از تماس با دختر اولش منع کرده بود با وی ارتباط برقرار نمی کرد. بارو به سرعت متوجه شد که مسائل مربوط به خواهر ناتنی او برای پدرش بسیار حساس است و به این دلیل درباره این موضوع صحبت نمی کرد. پس از پایان جنگ جهانی دوم، این مرد به عنوان راننده اتوبوس کار می کرد. جیم هریس در سال 2014 در سن 101 سالگی درگذشت.
دختر بزرگ این مرد انگلیسی، جوآن کنستانتین 77 ساله، تمام زندگی خود را به دنبال پدرش می‌گشت و حتی نمی‌دانست که خواهر دارد. در سال 2020، این زن با این وجود به پیشنهاد دوستش تصمیم گرفت در فیس بوک پست بگذارد و بنویسد که می خواهد پدرش را پیدا کند.
خانم بارو به طور تصادفی با این آگهی برخورد کرد و با دیدن عکس پدرش شوکه شد. او تعریف کرد که از اینکه جوآن کنستانتین هرگز او را ندیده بود بسیار ناراحت شده بود. وی با خواهرش تماس گرفت و آنها بلافاصله زبان مشترک پیدا کردند. این دوزن به مدت شش ماه از طریق تلفن با هم صحبت کرده و یکدیگر را بهتر شناختند.
پس از مدتی دو خواهر به صورت حضوری ملاقات کردند و با خانواده یکدیگر آشنا شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала