جشنواره آدم برفی به مناسبت دهه فجر در همدان برگزار شد +عکس

© Sputnik / Sergey Pyatakov آدم برفی و دختر
آدم برفی و دختر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2022
اشتراک
به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر فردا در همدان جشنواره آدم برفی برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، سید مسعود حسینی، شهردار همدان در یک گفتگوی خبری با بیان اینکه در روزهایی که جامعه جهانی درگیر اخبار بد شیوع بیماری کرونا است و به نظر می‌رسد باید تمامی مسئولان و دست اندرکاران، سهمی در بالا بردن روحیه و ایجاد شادی در جامعه داشته باشند و همچنین به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر"شهرداری همدان" تصمیم گرفت با توجه به وجود نعمت خدادای برف در این روزهای داغ، جشنواره‌ای را ترتیب دهد که هم جنبه سرگرمی و تفریح داشته باشد و هم بهانه‌ای باشد برای ایجاد روحیه نشاط در جامعه.
جشنواره آدم برفی با حضور خانواده های همدانی در بوستان ارم برگزار شد و با توجه به اینکه این رویداد رقابتی بود در انتها با نظر هیئت داوران به سه گروهی که مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده بودند جوایزی نفیسی اهدا خواهد شد.
کاربرانی این رویداد را برای خانواده‌ها بسیار مناسب عنوان می‌کنند و معتقدند چنین رفتارهایی سبب می‌شود انجام کار تیمی در خانواده‌ها شکلی جدی به خود بگیرد و ضمن اینکه این جشنواره یک تفریحی زمستانی به حساب می‌آید. کاربرانی اما عنوان می‌کنند در شرایط کرونایی بهتر است چنین مناسبت‌هایی شکل نگیرد چراکه بدون شک به شدت به آمار مبتلایان کرونایی می افزاید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала