پیش‌بینی هوا با کودک + فیلم

© Fotolia / Andrey Burmakinتلویزیون ابزاری برای جنگ رسانه ای
تلویزیون ابزاری برای جنگ رسانه ای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2022
اشتراک
ربکا شولد، کارشناس هواشناسی WDJT-TV پس از پخش زنده پیش بینی هوا در حالی که نوزادش را در آغوش گرفته بود مورد تمجید حضار قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "یاهولایف"، ربکا شولد، کارشناس هواشناسی WDJT-TV پس از پخش زنده پیش بینی هوا در حالی که نوزادش را در آغوش گرفته بود مورد تمجید حضار قرار گرفت.
ظاهر ناگهان فیونا، دختر هواشناس از خواب بیدار شده است. کارشناس هواشناسی به دلیل محدودیت های کووید در خانه کار می کرد.
خانم شولد به بینندگان گفت: "دختر 13 هفته ای او نسبت به دمای زیر صفر حساسیت نشان نمی دهد. او برای هوای سرد آماده است. فکر کردم او می تواند در اولین هوای سرد امشب به من کمک کند.
در شبکه های اجتماهی کاربران نسبت به ظاهر شدن فیونا در پخش زنده واکنش نشان دادند. بسیاری از خانم شولد و WDJT، شعبه CBS News، برای اولین حضور فیونا استقبال کردند. کاربری گفت: "فکر می‌کنم این فوق‌العاده است که شرکت او به او اجازه می‌دهد در خانه کار کند و همزمان از کودکش مراقبت کند. و چه بچه زیبایی".
یکی دیگر از بینندگان نوشت: دیدن ربکا شولد در پخش زنده با دخترش فیونا عالی بود. ربکا اکنون در خانه کار می کند و فیونا تازه از خواب بیدار شده بود.
خانم شولد گفت: چند دقیقه مانده بود تا برنامه بعدی آب و هوا شروع شود که دخترم از خواب بیدار شد. او را بغل کردم و جلوی دوربین ظاهر شدیم. این زندگی واقعی است، سعی می کنیم همه این کارها را انجام دهیم و ببینیم کووید چگونه رفتار ما را تغییر داده است. و ما هر روز در حال شکست آن هستیم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала