نماینده مجلس ایران: اگر راست می گویند که برجام خیانت است برجام را آتش بزنند

CC BY 4.0 / tasnim news agency / نماینده مجلس ایران: اگر راست می گویند که برجام خیانت است برجام را آتش بزنند
نماینده مجلس ایران: اگر راست می گویند که برجام خیانت است برجام را آتش بزنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2022
اشتراک
پزشکیان:‌ تعدادی از این برادران پشت تریبون ها می گفتند برجام نیم ساعته تصویب شد، برجام خیانت است و اصلا مطالعه نکرده اند؛ ولی الآن می گویند ما فقط برجام را می خواهیم و چیز دیگری نمی خواهیم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از جماران، مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس ایران گفت: یک تعداد از این برادران پشت تریبون ها می گفتند برجام نیم ساعته تصویب شد، برجام خیانت است و اصلا مطالعه نکرده اند؛ ولی الآن می گویند ما فقط برجام را می خواهیم و چیز دیگری نمی خواهیم.
وی در پاسخ به سوال امروز مسئولین کشور ما چه طور می توانند مردم را به پشتیبانی از انقلاب بیاورند؟ گفت: عمل خودشان را درست کنند. ما باید خودمان را درست کنیم. الآن دیگر نمی شود به مردم حرف زد و باید آنچه که می گوییم را در عمل نشان بدهیم؛ و ما در عمل نشان نمی دهیم و فقط حرف می زنیم. در نتیجه اگر بخواهیم انقلاب حفظ شود و ارزش های اعتقادی بماند، هرکس خواست چیزی به مردم بگوید اول از خودش شروع کند و با رفتار بگوید تا با کلام. یعنی اگر ما با رفتارمان بتوانیم به مردم پیام برسانیم، مردم از ما قبول خواهند کرد. ما در رفتارمان غیر از کلاممان داریم حرف می زنیم. در نتیجه وقتی مردم رفتار ما را می بینند، حرف های خوب ما را قبول نمی کنند. چون عملکرد ما غیر از حرف های ما است.
پزشکیان در پاسخ به سوال مسئولین امروز کشور کارهایی را انجام می دهند که پیش از این خودشان منتقد آنها بوده اند. از جمله این مسائل مذاکره با کشورهای بزرگ دنیا برای برجام و یا احیای آن است. نظر شما در این خصوص چیست؟ گفت: من بارها در مجلس هم به این آقایان گفته ام. یک تعداد از این برادران پشت تریبون ها می گفتند برجام نیم ساعته تصویب شد، برجام خیانت است و اصلا مطالعه نکرده اند؛ ولی الآن می گویند ما فقط برجام را می خواهیم و چیز دیگری نمی خواهیم. اگر راست می گویند آتش بزنند و سفره مردم را رنگین کنند. البته نباید این کار را بکنند برای اینکه مردم با مشکلات عدیده ای مواجه خواهند شد. زندگی و معیشت مردم روز به روز دارد بدتر می شود و این به خاطر نگاه و رفتار ما و اختلاف بین گفتار و عملکرد ما است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала