علت توقیف پایگاه خبری رکنا +عکس

© Photo / Elvert Barnesخبرهای دورغ خبرگزاری رویترز
خبرهای دورغ خبرگزاری رویترز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2022
اشتراک
پایگاه اطلاع رسانی رکنا به دلیل گذاشتن فیلم قتل دختر اهوازی توقیف شد.
به گزارش اسپوتنیک، خبری مبنی بر توقیف پایگاه رکنا در فضای مجازی منتشر شده که دلیل آن انتشار تصاویر مربوط به فیلم قتل یک خانم اهوازی از سوی این پایگاه عنوان شده است که با واکنش‌های بسیار منفی از سوی کاربران همراه شده است.
اداره‌ کل مطبوعات و خبرگزاری‌های ایرانی صبح امروز، به‌ دلیل تکرار تخلفات محتوایی "رکنا"، به این پایگاه خبری تذکر کتبی داد و هیات نظارت بر مطبوعات با اکثریت آرا تصمیم به توقیف این پایگاه گرفت. ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های ایرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره این موضوع گفت: "بر اساس بندهای ۲ و ۱۰ ماده ۶ قانون مطبوعات به این رسانه تذکر داده شده بود اما به دلیل انتشار تصاویر دردناک از یک بانوی مقتول اهوازی و بر هم خوردن فضای روانی جامعه هیات نظارت بر مطبوعات روز یکشنبه جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل داد و به دلیل انتشار این تصویر پایگاه خبری رکنا را توقیف کردند.
بسیاری از کاربران بیان می‌کنند این سایت با گذاشتن تصاویری از دزدی، قتل و خودکشی موجبات ناراحتی کاربران و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی فراهم می‌کردند. برخی از کاربران می‌گویند هر زمان این صفحه را می‌دیدند، آرزوی می‌کردند تا این پایگاه خبری توقیف شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала