واکسن روسی اسپوتنیک لایت در هند به ثبت رسید

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر واکسن روسی اسپوتنیک لایت در هند به ثبت رسید
واکسن روسی اسپوتنیک لایت در هند به ثبت رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.02.2022
اشتراک
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه گفت که واکسن تک دوزی اسپوتنیک لایت در هند ثبت شده است، بنابراین اکنون بیش از ۲.۵ میلیارد نفر در کشورهایی زندگی می کنند که اسپوتنیک لایت را به عنوان یک واکسن مستقل و به عنوان یک تقویت کننده جهانی تایید کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) از ثبت واکسن سبک اسپوتنیک تک دوزی در هند خبر داد. این در بیانیه روز یکشنبه سرویس مطبوعاتی این اداره منتشر شد، بیان شده است.
در بیانیه سرویس مطبوعاتی آمده است که صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه تاییدیه واکسن تک دوزی اسپوتنیک لایت کرونا را توسط کنترل کننده کل داروی هند (DCGI) اعلام می کند.
بنابراین، اسپوتنیک لایت در بیش از ۳۰ کشور جهان با جمعیت کل بیش از ۲.۵ میلیارد نفر تایید شده است. صندوق یادآوری می کند که به عنوان یک تقویت کننده جهانی، این واکسن قبلاً در تعدادی از کشورها از جمله آرژانتین، بحرین، امارات متحده عربی، سن مارینو و فیلیپین تأیید شده است.
واکسن اسپوتنیک لایت به عنوان یک تقویت کننده به طور قابل توجهی فعالیت خنثی کننده در برابر سویه اومیکرون به سطوحی قابل مقایسه با تیترهایی که اسپوتنیک وی در برابر سویه اصلی ایجاد می کند افزایش می دهد.
واکسن اسپوتنیک وی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2022
مجارستان می خواهد واکسن روسی "اسپوتنیک وی" را در خاک خود تولید کند
واکسن اسپوتنیک لایت اولین جزء (سروتیپ آدنوویروس نوترکیب انسانی ۲۶ (rAd26)) واکسن اسپوتنیک وی است. واکسن تک دوزی اسپوتنیک لایت دارای چندین مزیت کلیدی از جمله فرآیند واکسیناسیون ساده و برای افزایش اثربخشی و مدت اثر سایر واکسن ها در صورت استفاده به عنوان تزریق تقویت کننده است.
آزمایش‌ های بالینی بیشتری برای اسپوتنیک لایت در هند انجام شد که داده‌های مثبت آنها نیز توسط سازمان کنترل کننده کل داروی هند در هنگام ثبت نام در نظر گرفته شد. مطالعات بالینی و داده های واکسیناسیون جمعیت در بسیاری از کشورها ایمنی و اثربخشی بالای اسپوتنیک لایت را زمانی که هم به عنوان یک واکسن مستقل و هم به عنوان یک تقویت کننده جهانی استفاده می شود، نشان داده است.
تایید اسپوتنیک لایت، مجموعه واکسن ملی هند را که شامل اسپوتنیک وی در آوریل ۲۰۲۱ می‌ شد، گسترش می‌دهد. هند قطب تولید پیشرو برای تولید واکسن اسپوتنیک وی است.
واکسن‌ های اسپوتنیک وی و اسپوتنیک لایت بر اساس یک پلت فرم به خوبی مطالعه شده از ناقل‌ های آدنوویروسی انسانی هستند و با عوارض جانبی جدی پس از واکسیناسیون مانند میوکاردیت یا پریکاردیت همراه نیستند. ایمنی و اثربخشی بالای اسپوتنیک لایت و اسپوتنیک وی توسط بیش از ۳۰ مطالعه و داده های واکسیناسیون از بیش از ۶۰ کشور تایید شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала