متخصص تغذیه در مورد خطرات فست فود در دوران نقاهت پس از کرونا صحبت کرد

© Photo / Pixabayمتخصص تغذیه در مورد خطرات فست فود در دوران نقاهت پس از کرونا صحبت کرد
متخصص تغذیه در مورد خطرات فست فود در دوران نقاهت پس از کرونا صحبت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2022
اشتراک
متخصص تغذیه روس، خطرات فست فود در طول دوره بهبودی پس از ابتلا به کووید-19 را ارزیابی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته این متخصص، این ویروس باعث التهاب در بدن می شود و گروه فست فودها این التهابات را تشدید می کنند. کربوهیدرات های سریع به شکل شیرینی و همچنین فست فود و هر نوع غذای راحت باید به طور قطعی از رژیم غذایی حذف شوند. در طول دوره نقاهت پس از این بیماری، به فرد یک رژیم غذایی توصیه می شود.
"اول از همه، پروتئین مورد نیاز است - یک ماده ساختمانی، زیرا همه سلول ها از مولکول های پروتئین ساخته شده اند. اگر فرد کلسترول بالایی نداشته باشد، آبگوشت های کلاژن پخته شده از استخوان بسیار مناسب است. بوبیکا می گوید در یک روز می توانید یک یا دو لیوان از این آبگوشت را بنوشید. به گفته وی، در دوره توانبخشی به پروتئین حیوانی سبک نیز نیاز است که می توان آن را از گوشت گوسفند، گوساله، بره و خرگوش تهیه کرد.
همچنین این متخصص تغذیه مصرف ترشی ها را توصیه می کند: کلم، خیار، گوجه فرنگی، کیمچی و جلبک دریایی. غذاهای پرچرب و سبزیجات فصلی نیز کمک کننده خواهد بود. "حتما چربی استفاده کنید، زیرا در ترمیم آلوئول های ریه نقش دارد. این متخصص توضیح می دهد که کره و روغن، گوشت خوک، هر نوع چربی حیوانی داخلی در دوزهای متوسط ​​و همچنین تخم مرغ در اینجا خوب است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала