فرمانده کل سپاه: دشمنان جمهوری اسلامی در حال عقب‌نشینی هستند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حسین سلامی
حسین سلامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2022
اشتراک
سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد امروز دشمنان به قدرت جمهوری اسلامی در منطقه پی برده‌اند و در حال عقب‌نشینی هستند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران ۴۳ سال است در مقابل فشار حداکثری آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان عربی و اروپایی او باعظمت ایستاده است، افزود: امروز دشمنان به قدرت جمهوری اسلامی در منطقه پی برده‌اند و در حال عقب‌نشینی هستند، آن‌ها همه ابزارها را به کار گرفتند اما شاهکار ولایت و هنر امامت این بود که انرژی دشمن را ظرف ۴۳ سال تخلیه کرد و شکست را بر امپراتوری بزرگ آمریکا تحمیل کرد.
رونمایی از دستاورد جدید سپاه پاسداران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.02.2022
فرمانده نیروی دریایی سپاه: آمریکایی ها حق ندارند به آب های ایران وارد شوند
سلامی گفت: تحریم اقتصادی یک طراحی قدرتمند جهانی بود که من به جرات می‌گویم هیچ کشوری و حتی خود آمریکا قادر نیست در برابر این نوع تحریم دوام بیاورد اما تدابیر و حکمت‌های رهبر معظم انقلاب و صبر ملت و مجاهدت اقتصادی آنان به تدریج آثار خطرناک این توطئه جهانی را خنثی کرد و امروز از مخاطرات تحریم‌ عبور کرده‌ایم و اثرات آن را کاهش داده‌ایم اما هنوز برخی مشکلات پا برجاست ولی از گردنه‌های سخت آن عبور کرده‌ایم.
فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان ساخت: دشمنان چند روز پیش اعلام کردند ما در سیاست فشار حداکثری مفتضحانه شکست خوردیم و این چیزی جز اراده و نصرت الهی نیست.
وی افزود: دشمن به دنبال این بود در عرصه‌های مختلف، سیمایی از ایران را که خود دوست داشت ترسیم کند و می‌گفت ایرانی‌ها فلج می‌شوند، در مقابل نظام می‌ایستند، کم می‌آورند و نمی‌توانند ادامه بدهند اما با گذشت زمان و در حالی که آن ها تمام ابزارهای تهاجم را به کار گرفتند جوانان و فرزندان این کشور دشمن را زمین‌گیر و ذلیل کردند.
سلامی در بیان نمونه‌هایی از اقتدر ایران اسلامی گفت:گاهی جلوه‌هایی از شکوه جوانانتان را دیده‌اید؛ مثل نبرد آنان برای تصرف کشتی نفتی که دیدید جوانان این کشور چگونه با اعتماد به نفس دشمن را به ذلت کشاندند یا تفنگداران که وقتی وارد آب های کشور ما شده بودند بدون هیچ مقاومتی تسلیم نیروهای ما شدند؛ این‌ها نمونه‌هایی از اقتدار و غیرت فرزندان این سرزمین است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала