زنی هنگام جارو کردن خانه جدید خود، گاوصندوق مخفی در زیر فرش پیدا کرد + فیلم

© Sputnik / Artur Lebedev /  مراجعه به بانک تصاویر زنی هنگام جارو کردن خانه جدید خود، گاوصندوق مخفی در زیر فرش پیدا کرد + فیلم
زنی هنگام جارو کردن خانه جدید خود، گاوصندوق مخفی در زیر فرش پیدا کرد + فیلم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2022
اشتراک
کاربری در تیک تاک به نام @imthefookinglizardking تعریف کرد که چگونه تصمیم گرفت خانه جدیدش را جاروبرقی بکشد و در حین تمیز کردن خانه ، یک گاوصندوق پنهان شده در زیر فرش پیدا کرد که قبلاً از وجود آن اطلاعی نداشت.
به گزارش اسپوتنیک، این زن به نام لیز ویدئویی از این یافته را در تیک تاک منتشر کرد. این فیلم 20 ثانیه ای یک گاوصندوق مخفی قفل شده را نشان می دهد که صاحب خانه در تلاش برای باز کردن آن ناموفق است.
@imthefookinlizardking #asktiktok #DisneyPlusVoices ♬ Secret Tunnel - CJ Music
او توضیح داد: "من در نوامبر یک خانه خریدم و به تازگی یک گاوصندوق پنهان شده در کف آنرا پیدا کردم. این خانه در اواخر دهه 1970 ساخته شده است." در بالای ویدیو، این زن نوشته بود: "چطور بازش کنم؟؟؟"
این ویدیو بیش از 6 میلیون بازدید داشته است. بعداً، این زن ویدئوی دیگری را منتشر کرد که در آن درباره تلاش‌های بیشتر برای باز کردن گاوصندوق صحبت می شود
این خانم کاربر می نویسد: "وقت را از دست ندهیم: با سازنده گاوصندوق تماس گرفتم و متوجه شدم که آنها تا دوشنبه تعطیل هستند. با قفل سازها تماس گرفتم و مشاوره گرفتم. اقدامات بعدی را روز دوشنبه انجام خواهم داد. هنگام جاروبرقی آن را پیدا کردم. مواظب تمیزی کف اتاق هایتان باشید."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала