واکنش کاربران به تزئین و رنگ کیک تولد ۵۲ سالگی اسطوره‌ی فوتبال ایران +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / علی دایی
علی دایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2022
اشتراک
رنگ آبی طلایی و تاج کیک تولد ۳ طبقه علی دایی برای هوادارانش سوال برانگیز شد.
به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از تولد اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایران، علی دایی با وجود نبودن او در عرصه ورزشی در فضای مجازی خبرساز شد و بیشتر از همه ظاهر متفاوت این کیک تولد ۳ طبقه‌، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
علی دایی با وجود این‌که بیش از دو سال و نیم است از فوتبال فاصله گرفته و سرمربیگری هیچ تیمی را نداشته، حضورش همواره مورد توجه اهالی فوتبال قرار دارد و حتی سالروز تولد او نیز یک روز ویژه برای طرفدارانش است.
اطرافیان علی دایی در آستانه پنجاه و دومین سالروز تولدش یعنی ۱۴ بهمن ماه برای او جشن تولد کوچکی تدارک دیدند. آن‌ها با خریدن یک کیک خاص ۳ طبقه که بر روی آن با عدد ۱۰ و یک تاج طلایی رنگ تزئین شده بود، برای کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، جشن تولد گرفتند. جمعی از مربیان، هم‌بازی‌های قدیمی، بازیکنان سابق و هواداران علی دایی ضمن تبریک به او در فضای مجازی به مناسبت سالروز تولدش، ابراز امیدواری کردند در سال جدید زندگی‌اش دوباره به عرصه مربیگری برگردد و در کنار زمین فوتبال حضور پیدا کند.
بسیاری از کاربران و هواداران علی دایی تولد وی را به او تبریک می‌گویند و عده‌ای از کاربران در واکنش به آبی بودن رنگ کیک سوال کردند اگر علی دایی پرسپولیسی است پس چرا کیک تولدش آبی است؟!
غالب کاربران نیز علی دایی را مرد بزرگ خطاب می‌کنند و او را بانی کارهای خیر و کمک‌های مردمی می‌دانند. تعدادی از کاربران هم که درباره عدد ۱۰ روی کیک سوال کرده بودند با پاسخ سایر کاربران متوجه شدند که عدد ۱۰ شماره لباس علی دایی در تیم ملی فوتبال ایران بوده است. جمعی از کاربران اما رنگ طلایی تاج و عدد کیک علی دایی را ناخوشایند می‌دانند و عنوان می‌کنند کیک تولد علی دایی در سال‌های قبل نیز به رنگ تیره بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала