واکنش راشا تودی فرانسه به گزارش های کذب مجله فرانسوی علیه این کانال

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش راشا تودی فرانسه به گزارش های کذب مجله فرانسوی علیه این کانال
واکنش راشا تودی فرانسه به گزارش های کذب مجله فرانسوی علیه این کانال  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2022
اشتراک
کانال راشا تودی فرانسه، داده های مربوط به تحقیقات یک رگلاتور فرانسوی را یک اقدام برنامه ریزی شده خواند.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه راشا تودی فرانسه در مورد گزارشات مربوط به تحقیقات توسط تنظیم کننده صوتی تصویری فرانسوی (رگلاتور فرانسوی) علیه این شبکه تلویزیونی اظهار نظر کرد و آن را اقدامی برنامه ریزی شده خواند.
به گزارش مجله فرانسوی چلنجس، تنظیم کننده ارتباطات صوتی و تصویری و دیجیتال Arcom تحقیقاتی را در رابطه با ارسال اطلاعات توسط کانال راشا تودی فرانسه که از بودجه دولتی روسیه تامین می شود، آغاز کرده است. خاطرنشان می‌شود که این مجله مدعی است که "چندین انجمن در گزارش‌گیری درباره بحران‌ها، از جمله سخنرانی‌های "جلیقه زردها" یا بحران سوریه و جمهوری آفریقای مرکزی، راشا تودی فرانسه گزارشهای خطایی را گزارش کردند.
RT DE - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2022
وزیر خارجه روسیه: اگر تضییقات علیه "راشا تودی" در آلمان ادامه یابد، مسکو پاسخ خواهد داد
رئیس راشا تودی فرانسه، کسنییا فدرووا در واکنش و اظهار نظر در مورد این تحقیقات کذب اعلام کرد که این اقدام برنامه ریزی شده بود.
وی گفت: "اطلاعات مربوط به شروع بررسی در ارتباط با کانال ما دقیقاً روز بعد پس از ممنوعیت پخش همکاران از راشاتودی آلمان منتشر شد. اگر گزارشات در رسانه ها تأیید شود و رگولاتور فرانسوی واقعاً تحقیقاتی را علیه راشا تودی فرانسه شروع کرده است. شکایات برخی "انجمن‌ها" که از انعکاس برخی موارد ناراضی هستند می بایست پیش از این مطرح می شد. این یک اقدام برنامه ریزی شده علیه راشا تودی است".
فدورووا خاطرنشان کرد که این کانال از رگولاتور درخواست توضیح داده است، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала