دستور معاون رئیس جمهور ایران برای اعمال محدودیت های کرونایی در کل کشور

© Photo / Tasnim / محمد مخبر محمد مخبر معاول اول رئیس‌جمهور ایران
محمد مخبر معاول اول رئیس‌جمهور ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2022
اشتراک
معاون اول رئیس جمهور ایران گفت: باید آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا برای کنترل و مقابله با سویه جدید امیکرون با جدیت و فوریت در سراسر کشور اجرا شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی کرونا روز چهارشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
محمد مخبر در این جلسه گفت: باید آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا برای کنترل و مقابله با سویه جدید اُمیکرون با جدیت و فوریت در سراسر کشور اعمال و انجام شود.
در این جلسه همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سرعت بالای انتقال و انتشار سویه جدید اُمیکرون، گزارشی از جدیدترین آمار میزان بیماران سرپایی، بستری و مرگ و میر و همچنین وضعیت رنگ بندی کرونایی و میزان تزریق واکسن در هفته اخیر ارائه کرد.
همچنین اعضای این جلسه تأکید کردند که با توجه به انتقال پذیری بالا و ماندگاری بیشتر این سویه جدید بیماری کرونا در محیط، اماکن و سطوح ضروری است تا کل جامعه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در کنار تزریق دوز سوم واکسن در راستای کمک به دولت و به ویژه کادر درمان و نظام سلامت برای مقابله با سویه اُمیکرون همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала