پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون اخذ ضامن در ایران

© Photo / IRNAبانک برتر ایران معرفی شد
بانک برتر ایران معرفی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.02.2022
اشتراک
کارشناس: شعب بانک‌ها در سراسر کشور آمادگی دارند تا با توجه به منابع و متناسب با درخواست وام، تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان را بدون اخذ ضامن و با گواهی کسر اقساط پرداخت کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، علیر ضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی اعلام کرد که تمام شعب بانک‌های دولتی در سراسر کشور با توجه به تاکید رئیس‌جمهور و دستورالعمل ابلاغ شده، برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و بدون اخذ ضامن آمادگی کامل دارند.
وی در ادامه افزود: "شعب بانک‌ها در سراسر کشور آمادگی دارند تا با توجه به منابع و متناسب با درخواست وام، تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان را بدون اخذ ضامن و با گواهی کسر اقساط پرداخت کنند.
جزئیات حذف ۴ صفر از پول ملی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2022
آیا پرداخت وام های خرد در ایران متوقف خواهد شد؟
دستگاههای صادر کننده گواهی شرطی نگذارند که بانک عامل، با توجه به آن شرط گواهی کسر حوق را نپذیرد. دستگاه متولی باید براساس گواهی صادر شده متعهد شود تا پایان دوره بازپرداخت اقساط، اگر قسطی پرداخت نشد آن را از حقوق وام گیرنده کسر و به بانک عامل پرداخت کند.
روسای واحد بانکها باید توجه کنند که پرداخت این تسهیلات مورد تاکید رییس جمهور، وزیر اقتصاد، مدیرعامل بانکها و مجموعه شورای هماهنگی بانکها و بانک مرکزی است و شعب بانکها باید این خواسته را اجرایی کنند.
شعب بانکها بر اساس اعتبار سنجی و دستور العمل‌های صادر شده خواسته مردم را بررسی و به آن پاسخ مثبت دهند. چنانچه رییس شعبه به خواسته ای پاسخ منفی دهد و این پاسخ منفی مورد رسیدگی قرار گیرد در صورتی که رییس شعبه مقصر باشد قطعا با وی برخورد اداری خواهدد شد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала