تکذیب خبر در باره ارسال پاسخ روسیه به پیشنهاد امنیتی آمریکا

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه
وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.02.2022
اشتراک
معاون وزیر امور خارجه روسیه خبر منتشره درباره ارسال پاسخ روسیه به پیشنهادات امنیتی آمریکا را تکذیب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، معاون وزیر امور خارجه روسیه خبر منتشره درباره ارسال پاسخ روسیه به پیشنهادات امنیتی آمریکا را تکذیب کرد. وزارت امور خارجه روسیه در باره این موضوع گفتگویی با «ریانووستی» به انجام رساند.
گفتنی است، وزارت امور خارجه آمریکا دریافت پاسخ روسیه به پیشنهاد کاهش تنش در رابطه با اوضاع پیرامون اوکراین را تایید کرد.
نماینده وزارت خارجه آمریکا گفته بود "ما برای تأیید پاسخ روسیه ابراز آمادگی می کنیم. به نظر ما، مذاکرات در فضای عمومی غیرسازنده است. ما امکان بحث در باره این موضوع را به روسیه واگذار می کنیم".
لاوروف   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2022
لاوروف: پیشنهادات امنیتی روسیه خارج از حدود متعارف نیستند
مطابق با تأیید نماینده وزارت خارجه آمریکا، واشنگتن خواهان گفتگو با مسکو در رابطه با مسائل امنیتی از جمله بحران اوکراین است و قصد دارد به مشورت های فشرده با متحدان خود ادامه بدهد.
گفتنی است، پیشتر رئیس جمهور روسیه نسبت به پاسخ کتبی ناتو واکنش نشان داد و گفت: " پاسخ های کتبی ناتو به پیشنهادات برای تضمین های امنیتی هیچ یک از شرایط فدراسیون روسیه را در نظر نگرفته است.
این سوال که چگونه ایالات متحده آمریکا و متحدان وی قصد دارند از اصل تقسیم ناپذیری امنیت پیروی کنند (هیچکس نباید امنیت خود را به قیمت امنیت سایر کشورها تقویت کند) نیز نادیده گرفته می شود".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала