قیمت هر متر مربع مسکن ملی در ایران تعیین شد

© Photo / tehran-borjمسکن
مسکن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
اشتراک
در ایران قیمت نهضت ملی مسکن متری ۴.۷ میلیون تومان تعیین شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علیرضا جعفری، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در ایران قیمت تعیین شده ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن را بر اساس بررسی‌های انجام شده، ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در هر متر مربع اعلام کرد و گفت: اولویت ما در اجرای پروژه، سازندگان داخلی هستند ولی به منظور ارتقای تکنولوژی ساخت و کاهش سرعت اجرا مذاکراتی با شرکتهای چینی و ترکیه‌ای داشته‌ایم.
وی روز دوشنبه به تلفیق طرح اقدام ملی با طرح جهش تولید مسکن اشاره کرد و افزود: تعهدات اقدام ملی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ادامه می‌یابد و این موضوع به شکل یکپارچه مدیریت می شود. در تولید مسکن ظرفیتهای بالایی وجود دارد. در تکلیف نهضت ملی ۶۰۸ هزارو ۴۴۵ واحد برای شهرهای جدید در نظر گرفته شده که در زمینهایی به وسعت ۱۵ هزار هکتار در سطح کشور اجرا می شود.
جعفری ادامه داد: برای ۶۰۸ هزار واحد ۶۷۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که شرایط متقاضیان از جمله سبز بودن فرم "ج" در حال بررسی بوده و همزمان این پالایش در حال انجام است.
تهران    - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2021
چگونگی ورود شرکت‌های خارجی به نهضت ملی مسکن در ایران
جعفری با بیان اینکه در نهضت ملی برنامه های شناسایی، مکان یابی، ثبت نام و پالایش متقاضیان در دستور کار است گفت: باید زمانی را در انتظار افتتاح حساب و واریز وجه باشیم ولی تاکنون ۴۸۳۲ نفر واریز وجه اولیه داشته‌اند. پروژه‌هایی که در قالب اقدام ملی شروع شده بود ۲۱۳ هزار واحد بود که از این تعداد حدود ۱۰۰ هزار واحد باقی مانده که در قالب تعهدات نهضت ملی ادامه پیدا می‌کند.
وی همچنین گفت: تعداد ۴۸۳۲ نفر تایید نهایی شدند که ۱۲۱۳ نفر افتتاح حساب کردند و ۱۱۱ نفر ۴۰ میلیون تومان وجه اولیه را واریز کرده‌اند. البته ما شرایط اقتصادی و فشارهایی که به خانوارها هست را متوجهیم و به همین دلیل برای اینکه سرعت تکمیل پروژه‌ها را افزایش دهیم باید گام اول پروژه را محکم برداریم.
جعفری درباره قیمت نهضت ملی مسکن گفت: طبق اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی قیمت هر متر مربع واحدهای نهضت ملی مسکن تقریبا ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала