دانشمندان یکی از علل سرطان سینه را کشف کردند

© Fotoliaروش های افزایش بهبود سرطان
روش های افزایش بهبود سرطان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
اشتراک
مطالعات نشان داده‌اند که شیر انسان حاوی سلول‌های زنده مادری است که ممکن است نقش مهمی در توسعه ایمنی کودکان و ایجاد انواع تهاجمی سرطان سینه داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، آلسیا جین تویگر از دانشگاه کمبریج که در این مطالعه شرکت کرده است، خاطرنشان کرد که مولکول‌های سیگنال‌دهنده، از جمله رشته‌های RNA، ممکن است در شیر وجود داشته باشند و بر عملکرد سلول‌های دستگاه گوارش و سایر اندام‌های نوزادان تأثیر بگذارند.
مشخص شد که در شیر مادر سلول های زنده زیادی وجود دارد که هورمون ها و سایر مولکول ها را تولید می کنند. پیش از این اعتقاد بر این بود که فقط سلول های مرده غدد پستانی در شیر یافت می شود.
سلول های زنده کشف شده توسط تویگر و همکارانش را می توان به دو گروه بزرگ تقسیم کرد. یکی از آنها شبیه سلول های غدد پستانی بود در حالی که بقیه اجزای مختلف سیستم ایمنی بودند. دانشمندان می گویند که آنها نقش مهمی در تشکیل میکرو فلور و ایمنی کودکان دارند.
اعلام یک علامت سرطان که پس از غذا خوردن یا دراز کشیدن ظاهر می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2022
یک علامت سرطان که پس از غذا خوردن یا دراز کشیدن ظاهر می شود
اما در عین حال چنین سلول هایی می توانند با تهاجمی ترین اشکال سرطان سینه مرتبط باشند. اینها تومورهایی هستند که به سایر اندام های زن متاستاز می دهند.
دانشمندان معتقدند که تحقیقات بیشتر روی این سلول ها و اختلالات احتمالی در زندگی آنها به ایجاد درمان های جدید برای سرطان سینه کمک می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала