خودروی جدید زرهی برای ارتش آمریکا رونمایی شد

© Photo / Media center of the Oshkosh Defenseخودروی جدید زرهی برای ارتش آمریکا رونمایی شد
خودروی جدید زرهی برای ارتش آمریکا رونمایی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
اشتراک
آشکوش دیفنز که در زمینه توسعه و تولید خودروهای زرهی و تجهیزات ویژه ارتش آمریکا فعالیت می کند، از اولین خودروی تاکتیکی سبک ترکیبی (Joint Light Tactical Vehicle) با نیروگاه هیبریدی در تاریخ این شرکت رونمایی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آشکوش دیفنز (Oshkosh Defense) یک اس یو وی هیبریدی معرفی کرد، این خودروی تاکتیکی سبک ترکیبی (Joint Light Tactical Vehicle) نسخه دیزلی-الکتریکی را ارتش آمریکا دریافت کرد.
بیان شده است که این خودروی زرهی eJLTV تمام ویژگی های مدل پایه را حفظ کرده است، اما از نظر فناوری پیشرفته تر شده است.
وزن خودروی هیبریدی به دلیل نصب باتری لیتیوم یونی ۳۰ کیلووات ساعتی نسبت به خودروهای دیزلی معمولی ۴۵۰ کیلوگرم بیشتر است - باتری در حین حرکت شارژ می شود و نیازی به توقف جداگانه برای شارژ مجدد ندارد. سیستم جدید اجازه می دهد تا مصرف سوخت دیزل را تا ۲۰٪ کاهش دهد و همچنین توانایی های تاکتیکی تجهیزات را افزایش دهد.
گفته شده است که خودروی eJLTV قادر است در حالت بی صدا در کشش الکتریکی حرکت کند. ذخیره انرژی فاش نشده است، اما قول داده شده است که استقلال در نسخه الکتریکی حرکت برای انجام تعدادی از وظایف ضروری کافی خواهد بود. علاوه بر این، افزودنی هیبریدی را می توان روی JLTV هایی که قبلاً در حال کار هستند نصب کرد.
ویژگی این وسیله نقلیه دیزلی-الکتریکی توانایی کار با مصرف کنندگان انرژی خارجی است. سیستم نیروی محرکه الکتریکی و باتری می توانند جایگزین یک ژنراتور الکتریکی جداگانه شوند و به دستگاه های خارجی تا ۱۱۵ کیلووات اجازه می دهند به eJLTV متصل شوند.
این مدل توسط شرکت به ابتکار خود بدون درخواست ارتش آمریکا ایجاد شده است، بنابراین هیچ اطلاعاتی در مورد چشم انداز موارد جدید وجود ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала