جنجال فوتبالیست پیشکسوت ایرانی و عذرخواهی از کولبران و نماینده سقز +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / کولبر
کولبر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
اشتراک
خداداد عزیزی گفت: "من خودم گونی گچ را روی کولم تا طبقه ۴ بالا می‌بردم."
به گزارش اسپوتنیک، اخیرا صحبت‌هایی پخش شده خداداد عزیزی در یک برنامه تلویزیونی که درباره گیر افتادن مهدی طارمی در برف ترکیه و موثر بودن کمک کولبران در چنین شرایطی، ضمن اینکه موجب رنجش نماینده مجلس شهر سقز شد واکنش کاربران بسیاری را نیز در پی داشته است.
خداداد عزیزی در بخشی از صحبت‌هایش در برنامه تلویزیونی پیرامون گیر کردن مهدی طارمی در برف ترکیه و محدودیت پروازها گفت: "فقط می‌توان از کولبرها کمک گرفت" و به نظر می‌رسد این صحبت برای جمعی از مخاطبان و کاربران سوءتفاهم ایجاد کرده است.
نماینده مردم سقز در مجلس در واکنش با اظهارات خداداد عزیزی ، آنها را سخیف دانسته و گفته است وی فردی بی‌ریشه است که با پول مردم به اینجا رسیده است.
خداداد پس از ایجاد حواشی پیرامون این موضوع، به خبرورزشی گفت: "به موضع‌گیری مغرضانه یا از سرکج فهمی این گروه از افراد نباید توجه کرد. همه مردم می‌دانند من خودم از یک قشر بسیار ضعیف بوده‌ام و با افتخار هم در چندین برنامه گفته‌ام که در خانواده‌ای ضعیف زندگی و رشد کرده‌ام و زندگی من طوری بوده که از ۱۳ سالگی گونی ۵۰ کیلویی گچ را روی کولم می‌گذاشتم و تا طبقه چهارم بالا می‌بردم و سپس آن را الک کرده و گچ درست می‌کردم و این کارم تا ۱۷ سالگی ادامه داشت و به این موضوع که خودم نیز کولبر بوده‌ام افتخار می‌کنم."
این پیشکسوت فوتبال در ادامه تأکید کرد: "کارگران و کولبران جزو شریف‌ترین اقشار یک جامعه محسوب می‌شوند که به اصطلاح نان بازوی خودشان را می‌خورند. گفتند به دلیل بارش برف هواپیمای حامل مهدی طارمی نتوانسته در استانبول فرود بیاید و در یکی از روستاها به زمین نشسته است و نمی‌دانند چطور باید یکی از مهمترین بازیکنان تیم ملی را به اردوی تیم برسانند و من هم گفتم می‌توانند از کولبرها کمک بگیرند. کجای این حرف بد بوده است؟."
بسیاری از کاربران بیان می‌کنند آبروی رفته باز نخواهد گشت اما عده‌ای در مقابل، آن‌ها را به پایان دادن تنگ نظری‌شأن فرا می‌خوانند. تعدادی از کاربران نیز می‌گویند که صحبت‌های خداداد عزیزی درباره کولبران کاملا به حق و دور از توهین بوده است. برخی نیز برای شهامت عذرخواهی کردن این پیشکسوت، به او تبریک گفتند. جمعی نیز بیژن رحیمی را نماینده خود نمی‌دانند و عذرخواهی عزیزی را بی‌دلیل عنوان کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала