آغاز وعده های انتخاباتی ترامپ

© AFP 2023 / BRANDON BELLترامپ، هیتلر را تحسین می‌کرد
ترامپ، هیتلر را تحسین می‌کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
اشتراک
ترامپ در سخنرانی خود، چه وعده هایی به هواداران خود داده است؟
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "هیل"، ترامپ در یک گردهمایی در ایالت تگزاس در جمع حامیان خود درباره تحقیقات محلی و فدرال که فعالیت‌های سیاسی او را هدف قرار می‌دهند، سخنرانی کرد.
وی اظهار داشت:" در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، عفو هوادارانم را که حادثه مرگبار ششم ژانویه ۲۰۲۱ را رقم زدند، بررسی می‌کنم. لتیتیا جیمز دادستان کل نیویورک، به من حمله سیاسی کرده است. در صورت هر گونه کار اشتباه و غیرقانونی این دادستان، امیدوارم شاهد بزرگترین اعتراض در واشنگتن دی سی، نیویورک، آتلانتا و جاهای دیگر باشیم".
State Department spokesman Ned Price speaks at the State Department in Washington, Wednesday, March 31, 2021. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.01.2022
چرا واشنگتن برای دیدار مستقیم با ایران ابراز آمادگی کرده است؟
ترامپ با فاسد خواندن آمریکا و انتخابات برگزار شده در این کشور، را متهم به حمله سیاسی علیه خود کرد.
رئیس جمهور پیشین آمریکا در بخش دیگری از سخنانش وعده‌های انتخاباتی زود هنگام خود را آغاز و اعلام کرد: "اگر برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور آمریکا در ۲۰۲۴ نامزد و پیروز شوم، عفو هوادارانم را که حادثه مرگبار ششم ژانویه ۲۰۲۱ را رقم زدند، بررسی می‌کنم".
در جریان شورش سال گذشته حامیان ترامپ به کنگره، چهار نفر در روز شورش جان باختند و یک افسر پلیس کنگره نیز یک روز پس از دفاع از کنگره جان باخت. دادستان در یک پرونده قضایی ادعا کرده بود که دفتر او شواهدی را کشف کرده است که نشان می‌دهد شرکت ترامپ از ارزیابی‌های تقلبی یا گمراه‌کننده کلوب های گلف، آسمان‌خراش‌ها و سایر دارایی‌های خود برای تضمین وام‌ها و مزایای مالیاتی استفاده می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала